n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / מתווה הלימודים פורסם וההורים מלינים : ״אף אחד לא מבין אותו״

מתווה הלימודים פורסם וההורים מלינים : ״אף אחד לא מבין אותו״

האישה שנפגעה והובהלה במצב קשה , מתה בבית החולים

WhatsApp Image 2023-10-20 at 11.47.38

בתום דיון ארוך שהחל בשעות הבוקר בנוכחות ראש העיר רחמים מלול, ובהשתתפות מנכל העיריה מאיר דהן , פיקוד העורף, המשטרה וכלל מנהלי המכלולים בשעת חירום, בעיריית רחובות מיהרו לפרסם היום, שישי, את מתווה הלימודים המסתמן וממנו עולה שאלה אחת ועיקרה היא ״מי מצליח להבין אותו״. הורים רבים פנו למערכת ״גל גפן״ עם שאלות הנוגעות למתווה המסתמן עליהם אין תשובה.

על פי הודעת הדוברות, גני העירייה שיש להם מיגון תקני יחזרו ללימודים ביום א' עד השעה 12:00. וביום שני עד השעה 13:00. חלק מילדי גני טרום טרום יחזרו ביום ראשון וחלק יחזרו ביום שני (ההורים יקבלו על כך הודעה ספציפית מהגננת)
גנים שאין להם מיגון תקני, ילמדו בגנים חלופיים עם מיגון או יגיעו לסירוגין לגנים עם מיגון (הודעה ספציפית על כך תתקבל מהגננת) .תלמידי בתי ספר יסודיים ילמדו בבתי הספר, בהתאם ליכולת המיגון ומהירות ההגעה למרחב מוגן תקני בתוך דקה וחצי. חט"ב ותיכונים ימשיכו בלמידה מרחוק.

כיתות החינוך המיוחד בבתי הספר היסודיים וכלל גני החינוך המיוחד ייפתחו ללמידה פיזית, וכן בתי הספר של החינוך המיוחד עידוד ולוטם.מעונות רשת חוויות וחלומוטף של החברה העירונית- לא ייפתחו ביום ראשון׳.

״אנחנו לא מצליחים להבין שום דבר, פה לומדים ביום ראשו לא לומדים ביום שני, איפה יש מיגון ומה עושים במקרה שקורה חלילה משהו״ אומרת יהודית, תושבת העיר המתגוררת בשכונת רחובות ההולנדית, ליאת המתגוררת ברחוב דרך יבנה ושולחת את ילדיה לשפרינצק, מעלה שאלות דומות ״אם קורה משהו ויש אזעקה, מי ידאג שבית הספר ישאר סגור? השומר הרי יאלץ לברוח למרחב מוגן ואז מי אחראי על הביטחון של הילדים? מי מבטיח שלא יכנס בזמן הזה מחבל לשטח בית הספר?״

יו״ר ועד ההורים ברחובות, צופית גולן מסרה בתגובה: ״אנחנו בועד ההורים לא חושבים שזה הזמן לחזור לבתי הספר, יש לנו בתי ספר בעיר בלי מרחב מוגן ורוצים להעביר את הילדים לבתי ספר שהם לא מכירים והם לא מורגלים בירידה למקלטים או לחדרים מוגנים. אנחנו מכבדים את ההורים שרוצים לחזור ללימודים אבל כרגע המערכה עוד לא שם. ברור שנצטרך לצאת ללמידה בחירום. חס וחלילה מחבלים יכנסו לבית ספר לאף אחד אין יכולות לעמוד מזה, ואנחנו יודעים שהמחבלים לא רואים בעיניים מתוך ידיעה שמדובר בחיות אדם. זה פשוט מהלך שמוקדם מדי ואנחנו חוששים מהמון תרחישים״.

מדוברות עיריית רחובות נמסר כי : ״במידה ויש אזעקה ומדובר במקלט בית ספרי המשרת גם אזרחים, השומר מוודא שכל התלמידים והאזרחים נכנסו נועל את השער ונכנס אחרון למקלט״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. מה קורה בדרך שהם הולכים וחוזרים לביהס מיויש אזעקה. מה אז..?? ומה עם גני הילדים ברוב הגנים יש כמה ילדים בעייתיים 34 ילד על 2 עובדי צוות גננת וסייעת .. ואם יהיו בחצר והממד למעלה.. איך אפשרי להשתלט???

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות