n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / לראשונה באור יהודה: מתחם נינג'ה ענק יוקם בפארק קנדה

לראשונה באור יהודה: מתחם נינג'ה ענק יוקם בפארק קנדה

המתחם שממוקם לצד עבודות הרכבת הקלה יהיה פתוח לציבור באופן חופשי ויכלול את שלל המתקנים המוכרים והאהובים. לצד המתחם, ישודרג איזור כדורעף החופים וגינת הכלבים

הדמיה של התכנון לפיתוח פארק קנדה
הדמיה של התכנון לפיתוח פארק קנדה

פארק קנדה עובר לא מעט שינויים לאור העבודות של הרכבת הקלה הצמודות לכביש 461, אך במקביל אליהן מקדמת העירייה את פיתוח הפארק המחודש, כשבראש נמצא מתחם נינג'ה ראשון בעיר.

המתחם החדש, שיהיה פתוח לציבור ללא עלות ובאופן חופשי, כולל לא מעט אלמנטים שמוכרים מתכנית הטלוויזיה, כגון גשר בורמזי, דלתות גבינה, קורה מרחפת, קורת עכביש, סווינג, מכשולים משולבים, גלגלים, לוח יתדות, חבל דילוג וכמובן, איך לא, קיר לסיום המסלול.

לאחרונה נסלל בפארק שביל הליכה זמני ומואר במקום זה שבוטל במסגרת העבודות, כשלצידו "גדר מדברת" שנוגעת לתכנית המפורטת של נת"ע במסגרת הרכבת הקלה.

כמו כן, שודרגה גינת המשחקים הצמודה, ובנוסף פינת כדורעף החופים תשודרג. פינת חגיגות ימי ההולדת תועתק ותמוקם סמוך לגינת הכלבים שאף היא תעבור הרחבה ושדרוג.

ראש העיר, ליאת שוחט: "על אף העבודות של הרכבת הקלה שיאפשרו פיתוח נרחב של כל כביש 461, כולל שבילי אופניים, שבילי הליכה ופיתוח הפארק, אנו דואגים למענה מיידי עבור התושבים שלנו באמצעות הקמת מתחם נינג'ה ראשון שיהיה פתוח לציבור באופן חופשי, כמו גם מסלול הליכה תקני, מתחם כדורעף חופים משודרג וכן שדרוג של גינת הכלבים הקיימת".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת צקלאקה צילום דוברות משטרת ישראל

זה היה מהיר: נעצר חשוד בתקיפת החייל ברמת גן

תפריט נגישות