n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / לקראת הסגר: עיריית ראשון לציון קיימה הערכת מצב

לקראת הסגר: עיריית ראשון לציון קיימה הערכת מצב

בעירייה מביעים דאגה ממגמת העלייה במספר החולים בעיר ומכך שהעיר קרובה לדירוג הכתום בתוכנית הרמזור * החברה לביטחון תגביר אכיפה על עטיית מסיכות ושמירת מרחק

הערכת מצב בעירייה
הערכת מצב בעירייה לקראת הסגר

עיריית ראשון לציון קיימה הערכת מצב לקראת הסגר הצפוי. הישיבה נפתחה בדיווח על נתוני החולים בעיר. ראש העירייה, רז קינסטליך, הביע דאגה רבה מהעלייה במספר הנדבקים בעיר שמקרבים את ראשון לציון לצבע הכתום בתוכנית הרמזור של ממונה הקורונה, פרופ' רוני גמזו. לאור זאת בעירייה פועלים לזרז את אישורי משרד הבריאות להפעלת מערך המתשאלים, עובדי העירייה,  שהוכשרו לקיים חקירות אפידמיולוגיות. בעירייה מקווים שהמערך יזרז את זרימת המידע ובכך יסייע להוריד את רמת התחלואה בעיר. במקביל ראש העירייה ומנכ"ל העירייה, דודי גיל, הנחו את החברה לביטחון להגביר את האכיפה סביב עטית מסכות, שמירה על מרחק והקפדה על תנאי התו הסגול לבתי העסק. כמו כן גורמי המקצוע בעירייה פרטו את הערכותיהם לקראת הסגר. במינהל לשילוב חברתי (רווחה) מחלקים בימים אלו כאלפיים סלי מזון למשפחות ואזרחים ותיקים בעיר. כמו כן, הקו החם בטלפון: 03-9682500 זמין בין השעות 08:00-16:00 בימים א'-ה'. ככל שעולות פניות חירום בחגים ובסופי השבוע ניתן לפנות למוקד 106.

כזכור, לקראת תפילות תשרי, העירייה פועלת כדי לרווח עד כמה שניתן את התפילות ולאפשר לציבור לקיים את מצוות החג בהתאם להנחיות משרד הבריאות. החברה העירונית, בשיתוף המועצה הדתית וחברת קדישא, פועלים להקמת מתחמי תפילה תחת הצללה ובמקרה הצורך הקמת מאהלים. בעירייה מדגישים כי יש להתעדכן בהגבלות הקיימות ולהקפיד על קיומן, לרבות עטית מסכות, שמירה על מרחק והיגיינה וכמות מתפללים מותרת.

במינהל החינוך ערוכים לעבור ללמידה מרחוק, למעט החינוך המיוחד. במינהל ובתקשוב משלימים השאלת מחשבים ניידים למשפחות שזקוקות לסיוע בנושא. כמו כן, הקו החם של השירות הפסיכולוגי חינוכי זמין בטלפון 03-9407700 עם צוות של פסיכולוגים הערוכים לתת מענה לתושבים, להורים לצוותים חינוכיים. בחגים ובסופי שבוע ניתן לפנות למוקד 106 לקבלת מענה מפסיכולוג כונן העומד לרשות התושבים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

משמאל יפתח סרי מנכל כצט ואיתי שילוני_צילום-תמר מצפי

רמת גן: מי הגיע להרים כוסית לכבודו של הדוקטור איתי שילוני?

תפריט נגישות