n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / יהוד- מונוסון: יוזמה מקסימה של שלושה צעירים למען השכנים

יהוד- מונוסון: יוזמה מקסימה של שלושה צעירים למען השכנים

אלירן לוי, דניאל בוניק ושרון חזן צעירים שגרים בשכונת קדושי מצרים בלב יהוד, החליטו לפרגן לעצמם ולשכנים. הם הפכו חלקת אדמה מוזנחת בין השיכונים לדשא ירוק מלבלב

אלירן, דניאל ושרון. צילום: איתן אלחדז ברק
אלירן, דניאל ושרון. צילום: איתן אלחדז ברק

דניאל בוניק (23) תושב שכונת קדושי מצרים ביהוד שעוסק בייעוץ לימודים לא היה יכול לסבול את ההזנחה של השטח בין השיכונים שבהם הוא גר בלב יהוד. בוקר אחד הוא החליט שהגיע הזמן לשנות.

הוא קרא לשני חבריו, איש המכירות אלירן לוי (24) ושרון חזן (21) שעובד בדוכן בורקס משפחתי, ורתם אותם לטובת הפיכה של חלקת אדמה מוזנחת ליד ביתם לכר דשא מפנק, "המקום היה מלא בורות ולא היה כיף בלשון המעטה לעבור פה. ועכשיו אחרי מה שעשינו הרבה יותר כיף בעין.

החברים שלי נרתמו לעניין וביום שישי אחד עבדנו משעות הבוקר עד הערב". חברו שרון חזן מצטרף לשיחה: "עשינו את זה באהבה גדולה כדי שיהיה טוב יותר לתושבים".

לבוניק זה לא הפרויקט שיקום גינות הראשון שלו. בפתח ביתו בכניסה לבניין המגורים במשותף הוא הקים בוסתן לתפארת והפך את בנין הרכבת הישן בו הוא גר למקום הרבה נעים ומזמין.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות