n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / הצעה לסדר של המשנה לראש העיר ראשל"צ אפי משה: סקר מבנים מסוכנים

הצעה לסדר של המשנה לראש העיר ראשל"צ אפי משה: סקר מבנים מסוכנים

בהצעתו טוען משה כי רק ברשימת המבנים המסוכנים המופיעה באתר העירייה באינטרנט מופיעים כתובותיהם של למעלה מ-500 מבנים שכאלו בניהם בניני מגורים משותפים ואף בתים פרטיים

העמודים המחזקים את הבניין
העמודים המחזקים את הבניין ברחוב אנילביץ ברמת אליהו

בישיבת המועצה שתתקיים החודש, תעלה לוועדה הצעה לסדר  ששלח המשנה לראש העיר, חבר המועצה אפי משה. במכתב בהול לראש העיר הוא דורש ביצוע מידי של סקר מבנים מסוכנים ברחבי העיר ע"י מנהל הנדסה.

 "לאור קריסת הבניין בחולון בו רק בנס ניצלו חייהם של משפחות רבות ועקב הבניין שהוכרז כמסוכן ברח' אנילביץ בעיר שבשכונת רמת אליהו: https://bit.ly/3FaqNm2  הריני לפנות להנהלה בהצעה דחופה לסדר" אומר משה.

בהצעתו טוען משה כי רק ברשימת המבנים המסוכנים המופיעה באתר העירייה באינטרנט מופיעים כתובותיהם של למעלה מ-500 מבנים שכאלו בניהם בניני מגורים משותפים ואף בתים פרטיים. "העירייה אינה יכולה לסמוך רק על תושיית התושבים" מסביר משה,  "גם אם התושבים נדרשים ע"י העירייה לבצע ביקורת למבנה בו הם מתגוררים, אל לנו לצאת מתוך הנחה שהדבר מתבצע הלכה למעשה. במקרים רבים התושבים תלויים מבחינה פיננסית בהסכמת השכנים או שביצוע הבדיקה מתעכב מכל סיבה אחרת". משה מציע שהעירייה תבצע סקר מבנים מקיף לכל מבני המגורים בעיר ותאתר את המבנים שעלולה לרחף מעליהם סכנת קריסה.

מהעירייה מסרו כי: "ראש העירייה, רז קינסטליך, פועל באופן אישי בנושא ואף נפגש עם דיירי הבניין באנילביץ' שצפוי להתפנות בחודש הקרוב. פעילות העיריה בתחום המבנים המסוכנים מוסדרת בחוק העזר שאושר לאחרונה. הנושא יועלה לדיון בהנהלה ואנו נפעל בהתאם". 

אפי משה. צילום: פרטי
אפי משה. צילום: פרטי

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות