n
דף הבית / חדשות העיר / המזל של אור שמחי מרחובות

המזל של אור שמחי מרחובות

לא הספיקה להגיע לחדר לידה, וילדה בכניסה למיון במרכז הרפואי קפלן

‏‏לכידה

אור שמחי, בת 32 מרחובות, תכננה לעבור את הלידה השניה שלה במרכז הרפואי קפלן מקבוצת כללית, אבל לא האמינה שתעבור את הלידה בכניסה למיון במקום בחדר הלידה. לפני שעה קלה היא הגיעה לכניסה לבית החולים תוך כדי שהיא בלידה מתקדמת, ויולדה על ידי הצוות הרפואי של המיון בשיתוף עם פארמדיקים של מד"א בכניסה למיון. היא הועברה פנימה למיטה במיון ונבדקה על ידי מיילדת, ומשם הועברה למחלקת יולדות עם התינוקת.

אור מספרת: "אתמול בערב התחלתי להרגיש צירים, אבל לא הייתי בטוחה שזה עדיין זה. הבוקר, כשהם התחזקו, אבא שלי הסיע אותי למרכז הרפואי קפלן, והוריד אותי בכניסה למיון. פתאום, הרגשתי לחץ גדול, וחיפשתי מישהו שיוכל לעזור לי". היא מוסיפה ומספרת: "ראיתי לידי אמבולנס ודפקתי על החלון וצעקתי לפארמדיק שהיא בפנים שיעזור לי! ברגע שהוא יצא, התינוקת כבר היתה בחוץ. אני לא מעכלת שזה קרה ככה, אני עדיין בשוק טוטאלי".

רונית אילסר, מנהלת הסיעוד במלר"ד במרכז הרפואי קפלן מספרת: "נקראנו החוצה על ידי האבטחה, שעדכנו אותנו שיש יולדת בלידה מתקדמת בחוץ. רצנו החוצה עם ערכת לידה שיש לנו תמיד בהיכון, ותוך כדי קראנו למיילדת. כשיצאתי החוצה היולדת היתה כבר בתהליך לידה והראש היה בחוץ. יחד עם אנשי מד"א ילדנו את התינוקת המתוקה. עטפתי אותה, והיא בכתה אחרי חיתוך חבל הטבור העברתי אותה לאמא. למען האמת, זה קורה לנו לא מעט, זו לא הפעם הראשונה שיצא לי לקחת חלק בלידה בכניסה לבית החולים, וזה תמיד מרגש ומשמח מחדש".

‏‏לכגגידה

צילום: המרכז הרפואי קפלן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-24 at 18.20.01_d1a27e48

ראשון לציון: מי ראה את ציונה?

תפריט נגישות