n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / הותר לפרסום: תושבת אור יהודה תיווכה לזנות את ביתה הקטינה

הותר לפרסום: תושבת אור יהודה תיווכה לזנות את ביתה הקטינה

המשטרה עצרה הבוקר תושבת אור יהודה כבת 40 בחשד שתיווכה לזנות את ביתה הקטינה בת ה-15 ובנוסף עצרו בלשי הימ"ר 6 תושבי גוש דן בחשד להזמנת "שירותי ליווי" של הקטינה

ארכיון. צילום: דוברות משטרת ישראל
ארכיון. צילום: דוברות משטרת ישראל

ניתן לפרסם בתום חקירה סמויה: היחידה המרכזית של משטרת ישראל במחוז ת"א ניהלה במהלך החודשים האחרונים חקירה סמויה, שעניינה חשד לתיווך קטינה לזנות של נערה בת 15 ע"י אמה, לצד עבירות הדחה לזנות וסמים של הקטינה בידי בגירים תושבי גוש דן כבני 40.

ראשיתה של הפרשה החמורה, עם קבלת מידע בימ"ר ת"א בדבר הזמנת שירותי מין של קטינה, חלקם דרך אתר וחלקם דרך אמה של הקטינה, כאשר היחידה ניהלה חקירה סמויה בת מספר חודשים, במהלכה אספה ראיות כנגד החשודים, לרבות אמה של הקטינה בחשד שתיווכה לשירותי זנות וכנגד הבגירים שעפ"י החשד הזמינו את "שירותי הליווי" של הקטינה, תמורת תשלום סכומי כסף גבוהים.

כאמור, הבוקר עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, עצרו בלשי ימ"ר ת"א את החשודים בבתיהם, לצד חיפוש לשם תפיסת אמצעים דיגיטאליים העשויים להיות רלוונטיים לחקירה.

בכוונת המשטרה להביא את החשודים בהמשך היום, בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה, לדיון בבימ"ש השלום ת"א בבקשה להאריך את מעצרם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות