n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / גם השבוע: מתחם הבדיקות ביס פלאנט פועל במתכונת מוגברת

גם השבוע: מתחם הבדיקות ביס פלאנט פועל במתכונת מוגברת

גם השבוע יפעל מתחם הבדיקות במתכונת מוגברת, ראשון עד חמישי מ-8:00 בבוקר ועד 22:00 בלילה כאשר ביום שישי יפעל המתחם משמונה בבוקר ועד 16:00. מומלץ להירשם מראש דרך האינטרנט

מתחם הבדיקות. צילום עיריית ראשון לציון
מתחם הבדיקות. צילום עיריית ראשון לציון

התחלואה בכל הארץ, ובראשון לציון בפרט, ממשיכה לעלות כפי שפרסמנו את הנתונים מוקדם יותר היום: https://bit.ly/3xzuKM5

הנתונים מצביעים כי חלק ניכר מהחולים (43) הם צעירים עד גיל 29. בעירייה מעודדים את הצעירים ובני הנוער להתחסן הן בפרסומים והם דרך מרכזי הקהילה והנוער. דבר שצפוי להשפיע משמעותית על רמת התחלואה בעיר.

גם השבוע יפעל מתחם הבדיקות ביס פלנט במתכונת מורחבת. כזכור, מפקדת אלון בפיקוד העורף ועיריית ראשון לציון קיבלו את ההחלטה על הרחבת שעות הפעילות בשבע שעבר, וזאת לאור העלייה בפניות לבדיקות והעומס שנוצר בפתיחת המתחם ולקראת סגירתו. שעות הפעילות במתחם הבדיקות הורחבו ל-14 שעות, משמונה בבוקר ועד 22:00 בלילה. ביום שישי יפעל המתחם משמונה בבוקר ועד 16:00, וגם בשבת יפעל המתחם משמונה עד 22:00.

המתחם מיועד לכלל מבוטחי קופות החולים ומיועד גם לתושבים שמגלים תסמיני הנגיף וכן כאלו הנמצאים בבידוד. אין צורך בפנייה, יש להצטייד בתעודת זהות. כדי לחסוך זמן המתנה, ניתן להירשם מראש דרך אתר האינטרנט https://reg.ecovid19.co.il/  או לשלוח מסרון (SMS) עם המילה בדיקה לטלפון 050-8085566 ולקבל הודעה בחזרה עם קישור להרשמה.

לאחר מכן יש להציג את הברקוד לנציג הרישום במתחם.

קטינים (12-18) המעוניינים להתחסן ולהיבדק, יגיעו עם הוריהם ותעודת זהות כולל הספח או עם אישור הורים חתום וצילום תעודת זהות וספח.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות