n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / תופעה חדשה- ישנה: בני נוער גונבים מטפי כיבוי ומרססים על מכוניות

תופעה חדשה- ישנה: בני נוער גונבים מטפי כיבוי ומרססים על מכוניות

בשבוע שעבר הגיע צוות כיבוי אש לשיכון המזרח מאחר ותושבי האזור חשבו שיש שרפה כי נעלמו המטפים מגני ובתי ספר, אבל זו לא הפעם הראשונה או השנייה בה נגנבים מטפי כיבוי אש

מטף כיבוי אש. צילום: פרטי
מטף כיבוי אש. צילום: פרטי

תופעה מסוכנת מרימה ראש שוב בשבועות האחרונות בעיקר בשכונת שיכון המזרח: בני נוער גונבים מטפי כיבוי אש מבית ספר וגני ילדים ומרססים על מכוניות, עוברי אורח ובתים. לטענת תושב המקום הדבר קרה במשך מספר שבועות והתושבים חסרי אונים:
"הזמנו מספר פעמים את הפיקוח אבל עד שהם מגיעים הנערים נעלמים. לפעמים הפיקוח גם לא מגיע, צריך להבין שמדובר בלילה אחרי לילה, זה פשוט לא הגיוני, אין פה הרתעה".

בשבוע שעבר הגיע  צוות כיבוי אש לשיכון המזרח מאחר ותושבי האזור חשבו שיש שרפה כי נעלמו המטפים מבתי ספר וגני ילדים. כיבוי אש בראשל"צ אכן אישר את הדברים ומסר כי אכן כבאים היו במקום,  וכי ההודעה הראשונית התקבלה על אירוע שריפה, כאשר הכבאים הגיעו למקום הבחינו שמדובר על פריקת מטפים מאחר ואנשי השכונה דיווחו על  גניבת מטפים, כיבוי האש הפנו את תושבי המקום לעירייה ולמשטרה.

"נראה שהדבר הפך לטרנד" אומר תושב נוסף "בני נוער משועממים מטיילים ברחובות ומחפשים ריגושים בדמות גניבת מטפים".

 לפני כשנה סביב סגירת מוסדות החינוך בעקבות אחד הסגרים, יצאו נערים בשכונת קריית גנים והתושבים בשכונה דיווחו על עשרות בני נוער, שמדי לילה רכבו על קורקינטים ואופנים חשמליים וריססו לעברם אבקות ממטפי כיבוי אש ותיעדו זאת ברשת טיק טוק.

 

סגן ראש העיר ומחזיק תיק הביטחון מקסים בבצקי שולל את תופעת ה"טרנד" ומסר לגל גפן ראשון לציון: "אכן הייתה תופעה בתחילת הקורונה שנערים שיחקו עם מטפים שנלקחו בעיקר מבנייני מגורים, והעלו את הסרטונים של "המשחק" לטיק טוק.
שיתוף פעולה בין השיטור העירוני למשטרה הוביל להפסקה מידית של זה.  לגבי המקרה הספציפי הנ"ל שבו נעלמו לאחרונה המטפים, לא מדובר בטרנד חדש, כמו שלא מדובר בטרנד בכלל. כרגע מדובר רק במתחם ספציפי הזה, שבו נערים טיפסו מעל הגדר ולקחו את המטפים מארון כיבוי האש.
קב"ט המוסדות כן היה במקום ונמצא בקשר הדוק עם השיטור העירוני על מנת שיגבירו את הנוכחות במקום ויתפסו את הנערים".

מהחברה לביטחון וסדר ציבורי ראשון לציון נמסר כי מדובר במעשי ונדליזים: "האירועים דווחו בפני אנשי השיטור העירוני. פקחי השיטור העירוני פועלים ויפעלו בימים הקרובים כדי לאתר את מבצעי המעשה וימצו עימם את הדין".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

44 (2)

אירועי יום השואה 2024 בחולון

תפריט נגישות