n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / אל תפספסו: בשישי זה קורה – אלפים במרוץ לוד ה-7

אל תפספסו: בשישי זה קורה – אלפים במרוץ לוד ה-7

מרוץ לוד כבר הפך למסורת, והוא מושך אלפי רצים מכל רחבי הארץ. ביום שישי יערך מרוץ לוד ה-7

מרוץ לוד המסורתי
מרוץ לוד המסורתי (תמונת ארכיון). צילום: באדיבות דוברות עיריית לוד

ביום שישי ה- 1 באפריל,  העיר לוד תלבש חג באווירה ספורטיבית, ואלפי תושבים ירוצו במרוץ לוד ה-7 , כאשר השנה יתקיים המרוץ בשיתוף פעולה עם חטיבת הנח"ל, לאחר שהעמותה להנצחת זכר חללי הנח"ל ומורשתו, בחרה לכבד ולציין את זכר חללי החטיבה במרוץ לוד 2022. כל מפקד ירוץ עם המחלקה שלו, כשהם נושאים שם של חלל, את דגל ישראל ואת סמלי חטיבת הנח"ל.

גם תלמידי בתי הספר בעיר מתרגשים, מתאמנים ונערכים למרוץ לוד ה-7 שיתקיים כאמור ביום שישי.

מרוץ לוד כבר הפך למסורת, והוא מושך אלפי רצים מכל רחבי הארץ. מרוץ לוד ה-7, ייערך עם הפנינג ספורט, בריאות וכושר, הכולל מרוץ תחרותי מותאם לכל הגילאים, בהשתתפות אלפים מתושבי העיר והסביבה. האירוע הספורטיבי הכי גדול, המוני, ססגוני, צבעוני ומלהיב המתקיים בעיר לוד, המשקף את אופייה של העיר, שמורכבת מפסיפס רחב ומגוון של תרבויות.

מקצי המרוץ: מקצה תחרותי של 10 ק"מ, מקצה תחרותי של 5 ק"מ, מקצה תחרותי של 2 ק"מ, מקצה עממי של 2 ק"מ ומקצה אפרוחים, עד גיל 7 של 300 מ'. הכינוס יתקיים ביום המרוץ בשדרות ירושלים. כל הזינוקים יצאו משדרות ירושלים לכיוון צפון.

כולם מוזמנים לקחת חלק באירוע. פרטים והרשמה באתר "שוונג". חניית הרכבים תהיה ברחובות הסמוכים לנקודת הזינוק ובהתאם להכוונת המשטרה. כמו כן יועמדו לרשות המשתתפים חניון שירות בתי הסוהר, חניון הקניון וכן חניון האצטדיון העירוני. ההרשמה תסתיים סופית ביום שלישי ה-29.3.2022.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות