n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / אירוע חריג בראשל"צ: נתין זר מאריתראה ניסה לדקור עובר אורח במרכז העיר

אירוע חריג בראשל"צ: נתין זר מאריתראה ניסה לדקור עובר אורח במרכז העיר

פקחי החברה העירונית לביטחון וסדר ציבורי בעיריית ראשון לציון, מנעו בשעות הבוקר ניסיון של נתין זר מאריתראה לדקור עובר אורח במרכז העיר. הפקחים נאבקו עם התוקף עד שהצליחו לנטרל את הסכין מידיו

מקום האירוע. צילום: החברה לביטחון
מקום האירוע. צילום: החברה לביטחון

במהלך פעילות ברחוב הרצל, סמוך לתחנה המרכזית הישנה בראשון לציון, הבחין הפקח איתי בכר בקבוצה של מספר גברים היוצאת מפאב והחלה לצעוד לעבר בני משפחה שצעדה ברחוב. אחד הצעירים שלף סכין וניסה להתנפל על אבי המשפחה. ״ראיתי את הסכין מונפת ואת המאבק שהתפתח. מיד רצתי למקום והתחלתי להיאבק עם התוקף בניסיון לפרוק את הסכין מידו״ – סיפר הפקח איתי. במקביל, הזעיק הפקח כוחות נוספים לסיוע.
צוות של פקחים שהיה בסמוך למקום, הגיע בניסיון להשתלט על התוקף וחבריו, אשר ניסו לסייע לו להימלט מהמקום. במהלך המאבק נחבל הפקח בכר ברגלו. התוקף החל להימלט מהמקום, אולם צוות הפקח דלק אחריו תפס אותו ומיד העביר אותו לידי כוחות המשטרה שהגיעו בינתיים למקום.
״המותקף אמר לנו שאין לו היכרות עם התוקף. הוא סיפר כי התוקף ביקש ממנו את הטלפון ואת הארנק כשהשיב לו בשלילה הוא שלף את הסכין״.  לאחר מכן ניסה התוקף להימלט ושני פקחים דלקו אחריו, תפסו אותו ומסרו אותו לידי כוחות המשטרה שהוזעקו למקום.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות