n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / אור יהודה: אלפים השתתפו בפסטיבל 'מאירים את העיר 6'

אור יהודה: אלפים השתתפו בפסטיבל 'מאירים את העיר 6'

הצגות הילדים פינוקיו, ספר הג'ונגל והרשל'ה והופעות של ישי ריבו ובניה ברבי למבוגרים, השאירו את תושבי אור יהודה בעיר בחנוכה. ראש העיר, ליאת שוחט: "נמשיך במסורת גם בשנים הבאות"

ישי ריבוי. צילום סטודיו ישראל
ישי ריבוי. צילום סטודיו ישראל

אלפי תושבים לקחו חלק בפסטיבל 'מאירים את העיר'  באור יהודה זו השנה השישית , כשהפעם הפסטיבל שב אל אולמות התרבות בעיר. הפסטיבל כלל  שישה אירועים לכל הגילים ולכל המגזרים. במרכזו של הפסטיבל עמד המופע של ישי ריבו שאיחד קהל חילוני, דתי וחרדי בהיכל התרבות.

בגזרת הילדים התקיימו שני מופעים של פינוקיו עם סבא טוביה, כולל עמדות פעילות לפני כניסתם להיכל התרבות סביב הדמויות של פינוקיו וסבא ג'פטו. המופע הרשל'ה התקיים לטובת הקהל הדתי-החרדי ואת הפסטיבל חתם המחזמר החדש ספר הג'ונגל אבן האש בכיכובם של רוי בוי וענבלי.

פינוקיו. צילום: דוברות העירייה
פינוקיו. צילום: דוברות העירייה

 

 

בני הנוער השתתפו במסיבת זומבים שהתקיימה בשיתוף אימהות למען נוער ע"ש עומרי ליג'י והיא כללה חדר בריחה, מבוך לייזר, עמדת צילום, דמויות, איפור פנים, עמדות VR, די ג'יי וכמובן אוכל ושתייה.

ראש העיר, ליאת שוחט: "המסורת שלנו לקיום הפסטיבל נמשכת ואני שמחה לראות שהקהל מצביע ברגליים, ממלא את האולמות ונהנה מאוד מהמופעים שאנחנו בוחרים עבורו. אני רואה חשיבות רבה לכך שבחנוכה התושבים שלנו לא יידרשו לשלם מחירים מופרזים ולסבול מהפקקים של תל אביב ואנו נמשיך בקיומו של האירוע לטובת תושבינו גם בשנים הבאות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות