n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / אוהד אוזן, ראש 'ימינה' בראשל"צ: "בנט הוא אח, זו לא סיסמא"

אוהד אוזן, ראש 'ימינה' בראשל"צ: "בנט הוא אח, זו לא סיסמא"

חבר מועצת העיר לשעבר וכיום ראש ימינה בעיר אוהד אוזן, מספר על ההרגשה והתחושות אחרי שנבחרה ממשלה חדשה והעומד בראשה הוא ראש סיעתו נפתלי בנט

אוזן ובנט. צילום: פרטי
אוזן ובנט. צילום: פרטי

אחרי לילה מותח ומרגש, ספר, איך התחושות?

"מרגש מאוד.  זו תוצאה שייחלנו  לה ופעלנו  עבורה זמן  רב בנחישות והתמדה, כעת  הראש קדימה,  לעבוד קשה למען  מדינת  ישראל ואזרחיה".

היו כאלה שטוענים שהדרך להשגת המטרה לא לגיטימית, בכל  זאת ראש ממשלה עם 7  מנדטים

"זו השיטה הדמוקרטית, ומי שמאחד סביבו 61 תומכים, מושבע  לכהן  כראש ממשלה.

בל  נשכח שלא מדובר במצב רגיל,  אנחנו אחרי  4 סבבי  בחירות  אין סופיים, מתישים,  שפילגו  את העם  ושיסעו  בו  שסעים רבים וכעת זמן אחדות. צריך לרפא את  החברה הישראלית  ובעיקר להתחיל  לעבוד למענם.

יש לראשונה בממשלה נציגים ערבים ונציגי  מפלגות  שמאל  רבים, לא בדיוק קהל  היעד שלכם

"נכון,  לגבי  הנציגות  הערבית בממשלה את  "הקרדיט" יש לתת  לראש הממשלה היוצא,  שזה המקום  להודות  לו  על  הדברים  הטובים  והחשובים  שעשה למען  עם  ישראל,  בפועל  אם  הוא לא היה "מכשיר"  את  מפלגת  רע"ם  כשותפה או  לפחות  תומכת  מבחוץ בממשלה  הלופ  לא היה נגמר והתיקו  הנצחי  היה נמשך לעוד בחירות  הרות  אסון.

בפועל,  ראש הממשלה יצטרך  לנהל  את  הדברים  באופן  מושכל  ולטפל  בבעיות  החברה הערבית  בפינצטה ולא בפטיש, אני  בטוח שגם  הם  רוצים לחיות בחברה מתוקנת יותר".

ואיך מתכוונים  לטפל בכל זה בממשלה כל  כך מורכבת?

אתגר לא פשוט, כל  חברי  הממשלה והסיעות השותפות, מבינות  את  גודל השעה וחדורות מוטיבציה להצליח. כולן מבינות  שרק אם כל אחד מהשותפים יאפסן  את הרצונות  הפוליטיים הצרים  ויעסוק בתחומי  משרדו זה יצליח.

זה מאוד מזכיר את  מודל  העבודה במועצת  עיר,  שם  לא משנה אם אתה נציג של  העבודה או  של  הליכוד, לכל  אחד יש תחום  אחריות  ובו  הוא פועל מתוך שליחות. כך יהיה גם  פה".

בנט ואוזן. צילום: פרטי
בנט ואוזן. צילום: פרטי

 

ספר על העשייה הציבורית שלך

"אני  פעיל ציבור בראשון לציון קרוב ל- 20  שנה. בעל  תואר ראשון  בחינוך  ומדעי  החברה ותואר שני  במנהל  עסקים  תוך  התמחות ביעוץ ארגוני. בעל חברה לשיווק ומיתוג.

תפקידי הציבוריים הראשוניים היו  כיושב ראש עמותת הר המוריה וכן 5 שנים  עמדתי  בראש הנהגת  ההורים העירונית  בעיר. לאחר מכן ב- 2013 נבחרתי  למועצת העיר וכהנתי  כחבר מועצה מטעם התנועה החברתית הירוקה. החזקתי את תיק תמ"א 38  בשיא פריחת  הפרוייקטים ושינינו את  פני העיר הוותיקה.

ב -2018 לאחר סיים  כהונתי  במועצת  העיר התחלתי  את דרכי הפוליטית ברמה הארצית   הצטרפתי  לימינה והשאר היסטוריה, כעת אנחנו בהנהגת  המדינה ומקווים לעשות  טוב".

 

ספר לנו על  הקשר שלך  עם ראש ממשלת  ישראל נפתלי בנט

"בנט  הוא אח,  זו  לא סיסמא. נפתלי בנט ואיילת שקד הם חברים לדרך, ואני שמח שהם נותנים  את  האמון להוביל פה בראשון לציון את 'ימינה' ומציבים אותי כמועמד מטעמם לכנסת.  אחרי התוצאות  המצוינות  פה בעיר (שילשנו את כוחנו) בהן קיבלנו  בהובלתי כמעט 9,000  קולות, אין  ספק שבבחירות  הבאות  'ימינה' תצטרך לראות את ראשון לצין כמודל ארצי,  לדי-אן-אי  החדש שלה.

בסופו של יום, בנט יהיה ראש ממשלה קשוב. קשוב לשטח, למצוקות ולצרכים. הוא ידע לנהל  את  המשימות באופן מקצועי תוך הצבת יעדים  ועמידה בהן.

רה"מ בנט, שאני  מכיר חדור מוטיבציה ומצליח להניע  תהליכים ולגעת בנקודות הנכונות. בראש ובראשונה הוא נוהג בכבוד בכולם, וקשוב לדעות  השונות".

 

ומה הסיכוי לראות אותך בכנסת?

"כידוע אלון דוידי התפטר, וכעת בחוק הנורבגי השרים יתפטרו ואני  אתקדם עוד כמה מקומות  במעלה הרשימה וביום בהיר אפשר כבר לראות את הכנסת מקרוב,   אך  אני לא המרכז.

הדבר החשוב כעת  היא מדינת  ישראל והצלחתה.  וזו ההזדמנות לאחל  לחברי נפתלי בנט ראש ממשלת ישראל  שידע להצעיד את  ישראל למקומות  טובים ולומר לכל  אלה החוששים, נדאג לכולם וכמובן לא נפגע בזהות המדינה היהודית הן בהיבט המדיני".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. יעקב אבינו

    הַצִּילֵנִי נָא מִיַּד אָחִי…
    כִּי יָרֵא אָנֹכִי אֹתוֹ
    פֶּן יָבוֹא וְהִכַּנִי אֵם עַל בָּנִים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-24 at 18.20.01_d1a27e48

ראשון לציון: מי ראה את ציונה?

תפריט נגישות