n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / שירותי תיקונים בחינם לאזרחים ותיקים נזקקים

שירותי תיקונים בחינם לאזרחים ותיקים נזקקים

במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג, בעלי מקצוע המדורגים באתר מידרג מבצעים בהתנדבות תיקונים נקודתיים בבתי אזרחים ותיקים חסרי יכולת כלכלית. החומרים וחלקי החילוף שבהם נעשה שימוש במסגרת הפרויקט ממומנים על ידי בנק לאומי

אינסטלטור
צילום: FREEPIK

אתר מידרג לדירוג בעלי מקצוע, בשיתוף בנק לאומי ומספר עמותות, יזם לאחרונה את פרויקט "שעה טובה" – פרויקט התנדבותי ייחודי לטובת אוכלוסיית הגיל השלישי.

נוחם אוחנה, מנהל אתר מידרג: "האתר עובד נהדר, אבל היה משהו אחד שלא נתן לי מנוח – מה אנחנו עושים בנוגע לאנשים חסרי אמצעים שצריכים שירות דחוף והם לא יכולים לעמוד במחיר, מי דואג להם? ניסיתי למצוא לזה פיתרון לא מעט זמן, ולא מזמן הבנו איך לעשות את זה".

במסגרת הפרויקט בוצעו כבר מעל ל-150 עבודות התנדבות מרגשות, ביניהן תיקוני מזגנים, תיקוני חשמל, פתיחת סתימות, תיקון דודי חשמל ועוד. "החשמל בחדר האמבטיה לא עבד, ובמשך חודשים התקלחתי עם נרות שבת שהדלקתי. סוף סוף יש לי אור! אני לא מאמינה. כמה אני מברכת אתכם" אמרה קשישה שקיבלה את השירות בהתנדבות.

"מבחינתנו זו רק ההתחלה. הגשמת החזון האולטימטיבית בעיני היא כשיהיו 300 התנדבויות כאלו בחודש אחד. למה דווקא 300? כי אם יש 300 שעות עבודה בחודש, אני רוצה שכל אחת מהן תהיה 'שעה טובה'". אומר נוחם.

 

השירות מיועד לאזרחים חסרי יכולת כלכלית בגיל השלישי בלבד.

העבודות יבוצעו בהתאם לזמינות בעלי המקצוע ולתיאום מראש.

מדובר בתיקונים נקודתיים בלבד, ולא בשיפוצים, עבודות גדולות או עבודות תשתית.

 

פניות אזרחים ותיקים לתיקונים בבית ניתן להעביר למוקד של עמותת "חיבורים 20-80" במספר – 077-2231220

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות