n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / רחובות: קופת חולים מאוחדת הקימה מתחם ענק לחיסונים

רחובות: קופת חולים מאוחדת הקימה מתחם ענק לחיסונים

במתחם החדש הוכפלו עמדות החיסון ל-12 סך הכל, והוא יחל לפעול היום מהשעה 16:00 אחר הצהריים. הפעילות במתחם תיערך מידי יום מ-8 בבוקר ועד 22:00 בערב (א'-ה'), ברציפות. ביום שישי יפעל המתחם מ-8 בבוקר ועד 14:00 בצהריים

הכניסה למתחם החיסונים ברחובות. צילום:יחצ
הכניסה למתחם החיסונים ברחובות. צילום: יח"צ

מאוחדת סיימה ביום שני, את היערכותה לחלק השני של המבצע הלאומי למתן חיסונים נגד נגיף הקורונה עם הקמת מתחם ענק במתנ"ס חוויות שווייץ בשכונת 'רחובות החדשה'. מדובר במתחם עירוני שהעירייה העמידה לרשות מאוחדת, לטובת תושבי רחובות מבוטחי הקופה. כזכור, החלק הראשון של המבצע, התבצע בהצלחה במרפאת מאוחדת בבנימין 4 בה חוסנו כ-11 אלף מבוטחים, 74% מהם בני 60 ומעלה.

במתחם החדש הוכפלו עמדות החיסון ל-12 סך הכל, והוא יחל לפעול היום מהשעה 16:00 אחר הצהריים, על פי הנחיות משרד הבריאות. הפעילות במתחם תיערך מידי יום מ-8 בבוקר ועד 22:00 בערב (א'-ה'), ברציפות. ביום שישי יפעל המתחם מ-8 בבוקר ועד 14:00 בצהריים.

לדברי מנהל מחוז דרום במאוחדת, דני מושיוב, "מאוחדת מתאימה את עצמה למבצע הלאומי נגד נגיף הקורונה, ולפיכך הגדלנו את מספר עמדות החיסון ובהתאמה את הצוותים הרפואיים לביצוע החלק השני של החיסונים בצורה המיטבית. פתחנו מתחמי ענק בכל רחבי המחוז לרווחת עשרות אלפי מבוטחי מאוחדת שכבר התחסנו, בכדי לתת בו זמנית את המנה השנייה של החיסון ליותר ויותר מבוטחים. אנו מאמינים כי ככל שנחסן יותר, נסייע לצמצום התחלואה. רק ביחד ננצח את המגפה שנכפתה עלינו".

ממאוחדת נמסר עוד, כי החל מיום שלישי ייערך שלב החיסון השני לאלו שקיבלו את החיסון הראשון ובימים הקרובים יחוסנו צוותי ההוראה ובני 55-60. מאוחדת תעדכן את כלל מבוטחיה בערוצי התקשורת השונים ותפתח את האפשרות לזמן תורים חדשים באופן ידידותי, נוח וקל באמצעות האפליקציה, באתר ובמוקד 3833*.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת צקלאקה צילום דוברות משטרת ישראל

זה היה מהיר: נעצר חשוד בתקיפת החייל ברמת גן

תפריט נגישות