n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / רחובות: עשרות מתקני מים לכלבים וחתולים חולקו לבעלי העסקים

רחובות: עשרות מתקני מים לכלבים וחתולים חולקו לבעלי העסקים

יוזמה מקסימה והומנית של סגן ראש העיר, מחזיק תיק רישוי העסקים עו"ד יניב מרקוביץ: חלוקת מתקני מים לבעלי עסקים למען רווחת בעלי החיים בעיר

מתקן מים למען בעלי החיים
מתקן מים למען בעלי החיים

עשרות מתקני מים רב פעמיים חולקו בשבועיים האחרונים לבעלי העסקים בעיר על ידי המחלקה לרישוי עסקים, במסגרת יוזמה של סגן ראש העיר, מחזיק תיק רישוי עסקים, עו"ד יניב מרקוביץ'.
החלוקה נעשתה על ידי מפקחי המחלקה לרישוי עסקים באגף חזות העיר, במסגרתה חתמו בעלי העסקים על אמנה המחייבת אותם לספק מים טריים לשתיית בעלי החיים, לנקות את המתקן בכל יום ולהכניסו בסיום יום העבודה לתוך בית העסק.
עו"ד מרקוביץ': "שמחתי לראות את ההירתמות של בעלי עסקים רבים למען בעלי החיים בימים החמים של הקיץ. אני רוצה להודות, בראש ובראשונה, לראש העיר רחמים מלול, על כך שנותן בי אמון ומאפשר לי לפעול ולעודד פעילות בקרב בעלי העסקים בעיר. כמו כן, תודות לדר' אבי צרפתי, מנהל השירות הווטרינרי, על שיתוף הפעולה והכנת אמנה לטובתם של ההולכים על ארבע".
 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות