n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / רחובות: מרגש עד דמעות – שוטרי ופקחי השיטור העירוני שיפצו מהיסוד דירת אדם ערירי

רחובות: מרגש עד דמעות – שוטרי ופקחי השיטור העירוני שיפצו מהיסוד דירת אדם ערירי

"זו הדירה שלי??״ כך הגיב התושב כשראה את הדירה שלו לראשונה לאחר השיפוץ. שוטרי ופקחי השיטור העירוני גירדו את הקירות העבשים, טייחו, סיידו וצבעו, החליפו את החשמל בדירה ואת הרהיטים והחלונות.

שיפוץ
צילום: באדיבות דוברות עיריית רחובות

בשכונת אושיות מתגורר לבדו תושב חסר עורף משפחתי, שנסיבות חייו אינן פשוטות, בלשון המעטה. עם השנים, הדירה שבה התגורר הגיעה למצב של רטיבות ועובש, פסולת רבה בדירה, בלאי גבוה והזנחה, וידו לא הייתה משגת כדי לשפצה. בהיעדר אמצעים, משפחה או חברים, הוא נאלץ להמשיך ולהתגורר בדירה.

זוג תושבים אכפתיים אשר נחשפו לנסיבות חייו ולמצב דירתו, פנתה לליאור שוקרי מנהל אגף התנועה, פיקוח, שילוט ושיטור עירוני בבקשה לסיוע בשיפוץ הדירה לרגל יום המעשים הטובים.

ליאור התגייס מייד ורתם את השיטור העירוני לטובת הנושא, והטיל את המשימה על עירן גיאת מנהל השיטור העירוני והפקחים רונן ג׳ונסון ועוז שמואלביץ׳ . פקחי ופקחיות השיטור העירוני התנדבו לסייע בעבודות השיפוץ בדירה.

תחילה הם פינו פסולת וגרוטאות רבות מהדירה ומהחצר, ולאחר מכן הם עסקו בקילוף הקירות, טייחו, סיידו וצבעו, החליפו את כל תשתית החשמל, החליפו את החלונות ואת כלי הסניטריה במקלחת, שיפצו את המטבח והתקינו מזגן במקום, החליפו את מוצרי החשמל הישנים במוצרי חשמל חדשים שנתרמו.

לסיוע התגייסו עובדים נוספים מאגפים נוספים כמו אגף חזות העיר, מחלקת החשמל ואגף תחזוקה, אגף גנים ונוף, הבית החם באגף השכונות , האגף לשירותים חברתיים ותורמים פרטיים רבים משכונת אושיות כמו גיא גירחיש ומיקי ממן. גם חניכי סניף תנועת הנוער עזרא ברחובות סייעו בפינוי הדירה מהפסולת שהייתה בה.

רגע מרגש במיוחד נרשם כשהדייר נכנס לדירתו המשופצת מהיסוד וביקש לשבת מרוב הלם. ״זו הדירה שלי??? עכשיו אני לא צריך להסתובב בעיר, יש לי בית להיות בו״ כך אמר.

ראש העיר, רחמים מלול: ״המחווה של שוטרי ופקחי השיטור העירוני כלפי תושב ערירי שנזקק לעזרה – מחממת מאוד את הלב. השיטור העירוני ברחובות זכה במקום הראשון מקרב כלל הרשויות בארץ על מקצועיותו, אבל מקרה זה מוכיח כי מדובר בעובדים בעלי חמלה, רגישות וערבות הדדית ואני מודה להם על כך״

ליאור שוקרי, מנהל אגף תנועה, שילוט פיקוח ושיטור עירוני: ״ אני גאה בשוטרי ופקחי השיטור העירוני על הלב החם שלהם ועל הסיוע לתושב, גם בתקופה מתוחה זו. נמשיך לסייע לתושבי העיר בכל דרך אפשרית, גם מעבר לנדרש במסגרת תפקידנו״.

 

שיפוץ
צילום: באדיבות דוברות עיריית רחובות

 

שיפוץ
צילום: באדיבות דוברות עיריית רחובות

 

שיפוץ
צילום: באדיבות דוברות עיריית רחובות

 

שיפוץ
צילום: באדיבות דוברות עיריית רחובות

 

שיפוץ
צילום: באדיבות דוברות עיריית רחובות

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-16 at 10.36.23_edc4900f

חולון: שלל מדליות והישגים לחניכי מרכז קהילתי קליין באליפות הרצליה הפתוחה בג'ודו

תפריט נגישות