n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראש עיריית ראשון לציון: "ממליץ להורים לדרוש מצלמות בגן בהתאם לחוק"

ראש עיריית ראשון לציון: "ממליץ להורים לדרוש מצלמות בגן בהתאם לחוק"

על רקע מקרה האלימות בגן ברמלה מזכיר ראש העירייה, רז קינסטליך, להורי ילדי הגיל הרך כי חוק המצלמות מחייב התקנת מצלמות במעונות יום לפעוטות שבהם שבעה ילדים ומעלה

מצלמות במעונות היום בחברה העירונית. צילום: חורחה נובומינס
מצלמות במעונות היום בחברה העירונית. צילום: חורחה נובומינס

חוק התקנת מצלמות לשם הגנה על פעוטות במעונות יום לפעוטות אושר לפני כשנה וחצי אבל רק מה-1.9, כלומר בעוד כשבועיים, הוא יחייב את מעונות היום שבהם שוהים שבעה פעוטות ומעלה, להתקין מצלמות, למעט מקרים מסויימים. ראש העירייה, רז קינסטליך,  פונה להורים "אני ממליץ להורים לדרוש מצלמות בגן בהתאם לחוק. אם לא תענו, אל תרשמו את הילד שלכם שם. יחד נמנע את המקרה הבא". קינסטליך הוסיף "הסרטונים מהגן ברמלה לא יוצאים לי מהראש. אני מסתכל על הילד שלי ריף, בן שנתיים וחצי, בגיל של חלק מהילדים שם. איך אפשר לפגוע בילד רך וחסר ישע שלא יודע מה זה רוע, אבל בגיל כל כך צעיר, מרגיש אותו על בשרו".

בהתאם לחוק, המצלמות יצלמו אך ורק במעגל סגור ויתעדו את כל השעות בהן שוהים הפעוטות במעון. כבר בשבוע שעבר, כינס ראש העירייה את כל הגורמים המקצועיים הרלוונטיים כדי לבחון דרכים נוספות למניעת המקרה הבא.

במעונות היום של החברה העירונית הותקנו מצלמות כבר בשנה שעברה. החברה העירונית מפעילה 40 מעונות יום בהם יש למעלה מ- 1400 ילדים בגילאי חצי שנה ועד שלוש. הצפייה במצלמות תהיה רק על פי הנחיית משטרה ו/או צו בית משפט .

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות