n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: תורי ענק והמתנה של שעתיים לבדיקות קורונה ביס פלאנט

ראשל"צ: תורי ענק והמתנה של שעתיים לבדיקות קורונה ביס פלאנט

תושבים רבים שהגיעו בימים האחרונים למתחם הבדיקות של פיקוד העורף ביס פלאנט במערב העיר,  נתקלו בעומסי תנועה ותורים ארוכים של שעות המתנה. העירייה: "העומס נרשם עם פתיחת המתחם וכן לקראת סגירתו"

התור לבדיקות ביס פלאנט
התור לבדיקות ביס פלאנט

לצד העלייה בהיקף תחלואת הקורונה בראשון לציון, (מספר חולים פעילים הגיע הבוקר ל- 321) נמשכת העלייה בבדיקות. על פי נתוני פיקוד העורף ביממה האחרונה נעשו 3,383 בדיקות.

תושבים רבים שהגיעו בימים האחרונים למתחם הבדיקות של פיקוד העורף ביס פלאנט במערב העיר,  נתקלו בעומסי תנועה ותורים ארוכים של יותר משעתיים המתנה.

"זה מטורף מה שקורה כאן" מספר צ' שהגיע עם בנו בן ה-10 לערוך בדיקת קורונה,  "זה פשוט להכניס את כולם לתוך סיר לחץ, מעל שעתיים של תור מכוניות מטורף, לא ברור למה זה נראה ככה, במקום לפתוח כמה מקומות במקביל, ולא חסר בראשון מקומות, מנתבים  את כולם לתוך מתחם אחד ותסבלו בשקט".

הדר אמה בת 23 תושבת העיר חיכתה אתמול בצהרים כשעתיים לצורך ביצוע הבדיקה "הבדיקה עצמה לוקחת פחות מחצי דקה" היא אומרת "אבל ההמתנה היא של יותר משעתיים, גם העובדים שלוקחים את הבדיקות מסכנים, לעבוד כל כך הרבה שעות בחום הזה.  אני המתנתי שעה וחצי ואיך שהגיע תורי הצוות יצא להפסקה, מישהו חייב למעלה לייעל את הפורמט, להביא עוד צוות, לדאוג להחלפה, לפתוח עוד מתחמים, אנחנו בגל נוסף של קורונה וחייבים לחשב מסלול מחדש".

 

בשונה מהגל הראשון בו פתחה העירייה בשילוב קופות החולים ופיקוד העורף מספר מוקדי בדיקה בעיר, כיום כל הבדיקות מתנקזות למתחם אחד, דבר שגורם לעומסים רבים.

בחודש אוקטובר 2020 הפעילה העירייה, בשיתוף פיקוד העורף ומד"א, מתחמי בדיקות חינם ללא הפניה מקופת חולים בהיכל הספורט גן נחום, לייב פארק חנייה מזרחית (שדרות מרילנד), ברחבת בניין העירייה ועוד, אלה שגורם בכיר בעירייה מסביר כי סביב חודשים אלה היו סגרים, והיו מקומות שלא עבדו ולא קיבלו קהל ולכן היו מקומות שהיה ניתן להפעילם, אבל כיום המצב שונה כשהמשק פתוח.

מהעירייה נמסר בתגובה: 

"מטבע הדברים ולאור העלייה בתחלואה, ישנה עלייה בכמות הנבדקים. אולם, מבדיקה שקיימנו, עולה כי עיקר העומס נרשם עם פתיחת המתחם וכן לקראת סגירתו, כאשר במהלך היום המתחם פנוי באופן יחסי. יש לציין כי המתחם פועל מדי יום, כולל סוף שבוע.

בנוסף, אנו מבהירים בכל פרסום שיש להירשם מראש דרך אתר האינטרנטhttps://reg.ecovid19.co.il/ או לשלוח מסרון (SMS) עם המילה בדיקה

לטלפון 050-8085566 ולקבל הודעה בחזרה עם קישור להרשמה. רישום מראש חוסך את זמן הרישום במקום ומקצר את זמני ההמתנה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-24 at 18.20.01_d1a27e48

ראשון לציון: מי ראה את ציונה?

תפריט נגישות