n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: למרות העלייה התחלואה שנת הלימודים תיפתח כסדרה

ראשל"צ: למרות העלייה התחלואה שנת הלימודים תיפתח כסדרה

עיריית ראשון לציון: "פתיחת שנת הלימודים כסדרה חשובה להורים ובפרט לילדים שחוו קשיים רגשיים במהלך השנה האחרונה, ושאם אין סיבה בנתוני הקורונה לא לפתוח את השנה"

ארכיון. צילום: עיריית ראשון לציון
ארכיון. צילום: עיריית ראשון לציון

שבוע ויום לפתיחת שנת הלימודים ותחלואת הקורונה ממשיכה לעלות כאשר לפי הנתונים המעודכנים מאתמול (יום שני 23.8), ישנם 9,800 מאומתים חדשים  ליום.

נתוני התחלואה בראשון לציון ממשיכים לעלות אבל עם האטה קלה, כאשר הבוקר דווח על 2,605 חולים פעילים לעומת 2,569 חולים ביום ראשון (29.8), מספר החולים קשה עלה במעט כאשר הבוקר דווח על 51 חולים קשים לעומת 48 ביום ראשון.

מספר התושבים בבידוד ירד, מספרו הבוקר עומד על 2,194  לעומת 2,607 שהיה ביום ראשון וזאת למרות כמות הבדיקות הגדולה מאתמול  4,337 לעומת 2,936 לפני יומיים ביום א'.

אתמול נערך קבינט הקורונה יחד עם פורום ה-15 שבו השתתף ראש העיר רז קינסטליך יחד עם ראשי ראשיות נוספים וחיים ביבס ראש עיריית מודיעין מכבים רעות, יו"ר מרכז השלטון המקומי, ובו הוחלט כי שנת הלימודים תפתח כסדרה ביום ד׳, ה-01/09/21, באופן מלא.

בערים אדומות, שכבות ח'-יב': כיתה בה מעל 70% תלמידים מחוסנים: למידה פרונטלית, מתחת ל-70%, למידה מקוונת.

 חיסונים לתלמידים יתקיימו בשטח בתי הספר בשעות הלימודים, בכפוף לאישור הורים

כיתות ח׳-יב׳ בערים אדומות:כיתה שבה היקף התלמידים המחוסנים יהיה נמוך מ-70% – תעבור ללמידה מקוונת. מעל 70% מחוסנים – הכיתה תישאר בלמידה פרונטלית.

רף ההתחסנות יכלול תלמידים מחוסנים, מחלימים ובעלי תוצאת בדיקה סרולוגית (נוגדנים) חיובית.

בדיקות עצמיות – ביום פתיחת שנת הלימודים, יידרשו תלמידים עד גיל 12 להציג אישור הורים לביצוע בדיקת אנטיגן שתוצאתה שלילית.

מתווה "התו הירוק" יחול גם על צוותי ההוראה בגני ילדים ובבתי הספר.

מעיריית ראשון לציון נמסר כי: "פתיחת שנת הלימודים כסדרה חשובה להורים ובפרט לילדים שחוו קשיים רגשיים במהלך השנה האחרונה, ושאם אין סיבה בנתוני הקורונה לא לפתוח את השנה, היא תפתח כסדרה. אנחנו רוצים למזער את את החוסר שיגרה לילדים ולהורים, אם הנתונים ישתנו לרעה לפני תחילת השנה נחזור להתדיינות נוספת".

 

 

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות