n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: חתולה מבוגרת ננטשה בכניסה למרפאה ווטרינרית בעיר

ראשל"צ: חתולה מבוגרת ננטשה בכניסה למרפאה ווטרינרית בעיר

מצלמות אבטחה בכניסה למרפאה ווטרינרית בעיר זיהו אישה שהניחה קופסא עטופה בשקית ובפנים חתולה פרסית לבנה. על פי הערכות היא ננטשה, ככל הנראה, בשל גילה המתקדם

נטישת לוסי
נטישת לוסי

בשירות הווטרינרי העירוני בראשון לציון הגיעו לאחרונה לא מעט חתולים, בין אם הם ננטשו או נפצעו. בשבוע האחרון ביקר ראש העירייה, רז קינסטליך, בשירות הווטרינרי והנחה להוסיף מבנה חדש שיועד לחתוליה.

 לאחרונה, תיעדו מצלמות אבטחה, בכניסה למרפאה ווטרינרית של ד"ר גבי כרמלי בשכונת כרמים, אישה שמשאירה קופסא עטופה בשקית ועוזבת את המקום. בפנים הייתה חתולה פרסית לבנה שיצאה מהקופסא והחלה לשוטט ברחובות. הסרטון הגיע לידי השירות הווטרינרי ולאחר סריקות וחיפושים היא אותרה באחת השכונות המערביות בעיר.

החתולה לוסי והוטרינר תומר ניסימיאן
החתולה לוסי והוטרינר תומר ניסימיאן

 

 

 

החתולה נבדקה על ידי רופא השירות הווטרינרי, ד"ר תומר ניסימיאן, ונמצאה כחתולה בוגרת מוזנחת וסובלת מאנמיה עקב נגיעות בפרעושים. נלקחו בדיקות דם וניתן לחתולה טיפול וטיפוח. בשירות מעריכים שהיא, ככל הנראה, ננטשה עקב גילה המתקדם.

ויש גם סיפור טוב, פנייה למוקד העירוני של תושב על יללות הבוקעות ממכסה מנוע, הקפיץ את מפקח בעלי החיים, כפיר חיים, שחילץ את הגורה וינסנט והעבירה לשירות הווטרינרי לבדיקות. ד"ר תומר ניסימיאן בדק אותה ומצא שאפרכסת האוזן שלה נתלשה לחלוטין. ד"ר ניסימיאן ביצע לוינסנט ניתוח והיא כבר מצאה משפחה חמה שאימצה אותה.

הגורה וינסנט
הגורה וינסנט

 

 

 

על פי מחקר משותף של האוניברסיטה העברית והשירות הווטרינרי העירוני, יש בראשון לציון כ- 30 אלף חתולים ברחובות. בשירות הווטרינרי מטפלים, מדי שנה, ב-600 חתולים פצועים ומחלצים כ-100 חתולים.

מעוניינים לאמץ כלבים או חתולים?
ניתן לפנות לרכזת האימוצים, אביה פרי, לפרטים נוספים בטלפון: 054-7359359

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות