n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: חניכה בקורס "שגיא" נמצאה חיובית לקורונה, ועשרות חניכים הוחזרו

ראשל"צ: חניכה בקורס "שגיא" נמצאה חיובית לקורונה, ועשרות חניכים הוחזרו

עשרות בני נוער מראשון לציון הוחזרו בסוף שבוע שעבר מסיום קורס הנהגה "שגיא" שהתחיל בכנרת עקב הודעה על חניכה שנמצאה חיובית לקורונה. "חשבנו שהקורונה כבר מאחורינו, זאת אכזבה גדולה לנוער"

צפון הארץ. אילוסטרציה
צפון הארץ. אילוסטרציה

בשבוע שעבר מאות בני נוער מכיתות ט' ו-י' מכל הארץ (מתוכם, כמה עשרות מראשל"צ)  השתתפו בקורס "הכשרת מנהיגים של קורס שגיא" של של"ח וידיעת הארץ. הקורס היה אמור להימשך שבוע, אולם לאחר יומיים קיבלו ההורים הודעה כי בערב התגלתה תלמידה שנמצאה חיובית לקורונה. התלמידה עזבה את הקורס כבר ביום שני שעבר בשעות הצהריים, לאחר שנודע לה שבשבוע שעבר נחשפה לחבר חולה קורונה.
מהקורס נמסר להורים כי: "בשעות האחרונות אנו פועלים במספר מישורים: ראשית- חניכי הקבוצה. החניכים הורחקו מחבריהם לקורס, והורגעו במידת האפשר, על ידי הצוות החינוכי במקום. הפעילות הקורסית המשיכה כסדרה עד כמה שניתן. שנית- הורים לחניכים בקבוצות להן היתה חשיפה לחולה המאומתת. כל ההורים הרלוונטיים, מקבלים ויקבלו שיחות טלפון ממנהלת הקורס בזמן הקרוב. ההורים כולם מגיעים לאסוף את הילדים משטח המחנה.
ולבסוף, כל הצוות החינוכי שוהה בין הקבוצות לקראת השינה. הצוות מקיים שיח הבהרה והרגעה, האוירה בקורס רגועה ותחת שליטה".
כל החניכים נשלחו לבידוד בביתם ולקבלת חיסון

א' אבא של אחת הנערות בקורס סיפר ל"גל גפן ראשון לציון" על התחושות:  "הפחד קיים" הוא מסביר, "הנוער עדין לא מחוסן בחלקו הגדול, חשבנו שהקורונה כבר מאחורינו, זאת אכזבה גדולה לנוער שהגיע חדור מוטיבציה אבל אין לנו אשמה לאיש, רק חשש מפני גל נוסף ותחלואה, צריך לומר בקול רם וברור הקורונה עדין כאן, והיא חוזרת בצעדי ענק".

בשבועיים האחרונים חלה עליה בכל הארץ לחולי קורונה מאומתים, בראשון לציון כמות החולים ממשיכה לעלות כאשר הבוקר הגיע מספר החולים הפעילים ל-96  ובבידוד נמצאים כרגע -1,142, תושבים, זאת למרות ש-70% מחוסנים בעיר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות