n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון נרתמת כדי להציל את נוגה רפאל בת ה-7 שחולה בסרטן אלים

ראשון לציון נרתמת כדי להציל את נוגה רפאל בת ה-7 שחולה בסרטן אלים

"יש טיפול ניסיוני וייחודי שיכול להציל אותה. הטיפול הזה נמצא בביה"ח MSK שבניו יורק- וזה הסיכוי היחיד שלה": משפחתה של נגה פתחה מימון המונים כאשר היעד הוא 1,750,000 שקלים בשבעה ימים, כעת הם מבקשים את עזרת הציבור

נוגה רפאל
נוגה רפאל. תמונה באדיבות המשפחה

לפני 3 וחצי שנים אובחנה נוגה רפאל בת השבע כחולת סרטן, כבר בהתחלה היה ברור שמדובר בסרטן מסוג נוירובלסטומה, במצב מתקדם, שנמצא בבטן של נוגה עם גרורות שהתפשטו בגופה, היא היתה אז רק בת 3.5. כמעט שנתיים נוגה היתה מאושפזת בביה"ח. היא עברה ניתוח מורכב, טיפולים כימותרפיים קשים, השתלת מח עצם עצמית, טיפולים ביולוגים והקרנות, אבל משפחתה לא ויתרה. "לא נשאר זכר מהסרטן והשתחררנו בתקווה גדולה לחזור לחיי שיגרה משעממים. אבל אז הסרטן של נוגה חזר. והוא חזק יותר ואלים יותר וכבר אין שגרה, בטח שלא "רגילה" מספרת דנה, אמה של נוגה.

בשיא הקיץ, רגע לפני שנוגה התחילה את כתה א, הגיעה האבחנה שהסרטן שלה חזר.

"האמת היא שחשבנו שכבר עברנו הכל, שהתקופה הקשה מאחורינו, שניצחנו. לא ראינו את זה מגיע. ועכשיו כדי להציל אותה אנחנו חייבים להגיע לטיפול בביה"ח MSK בניו יורק. זה הסיכוי היחיד שלה".

"היא כבר בת 7 וזה שובר את הלב לחשוב שמחצית מחייה היא חיה ונושמת בית חולים. בחצי השנה האחרונה, מאז שהסרטן הכה בה שוב, נוגה עוברת טיפולים קשים, אבל הסרטן הארור מתעקש להישאר שם. והזמן עובר והוא לרעתנו, והאפשרויות הולכות ומצטמצמות. אבל עכשיו יש תקווה! יש טיפול ניסיוני וייחודי שיכול להציל אותה. הטיפול הזה נמצא בביה"ח MSK שבניו יורק- וזה הסיכוי היחיד שלה! וכדי שזה יקרה אנחנו צריכים את העזרה שלכם" .

משפחתה של נגה פתחה מימון המונים כאשר היעד הוא 1,750,000 שקלים בשבעה ימים, כעת הם מבקשים את עזרת הציבור.

"אנחנו מתפללים שיתחיל הזמן שלה לחיות ולגדול וליהנות. ושעכשיו זה הזמן לפנות מקום לתקווה ולאור ולנצח את הסרטן פעם אחת ולתמיד! ונוגה כמו נוגה, עם החיוך השובבי והעיניים החכמות, חולמת בינתיים על דברים פשוטים של ילדות "רגילות" כמו ללכת לבריכה או לשחק עם חברות. היא רק רוצה להיות ילדה. ואנחנו מאמינים בה ובכוחות שלה ומאמינים בנו ובכם.- זה הזמן שלה לפרוח! ואנחנו נעשה הכל כדי לגרום לזה לקרות. אנחנו רק צריכים את העזרה שלכם כדי להגיע לארה"ב ולתת לה את הסיכוי הזה" מסכם תומר אביה.

לתרומות: https://my.israelgives.org/he/campaign/winning_with_noga

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-24 at 18.20.01_d1a27e48

ראשון לציון: מי ראה את ציונה?

תפריט נגישות