n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: הביטוח הלאומי חוגג בר ובת מצווה לאלפי ילדים

ראשון לציון: הביטוח הלאומי חוגג בר ובת מצווה לאלפי ילדים

שנה לאחר מגבלות הקורונה, אגף השיקום בביטוח הלאומי מפיק אירוע ענק לכ-5,000 ילדים יתומים בסופרלנד בראשון לציון ועם הופעת אורח של עדן חסון

עדן חסון באירוע
עדן חסון באירוע

בעוד בעבר, ולמשך כ-20 שנה, ציינו בביטוח הלאומי את בר ובת המצווה לילדים יתומים באירוע סמלי, כיום החליטה הנהלת הביטוח הלאומי לשנות את מתווה האירוע ולהפיק יום כיף עבור הילדים יחד עם בני משפחותיהם. יום הכיף מתחלק ל-4 מחזורים (אחד התקיים בשבוע שעבר, אחד מתקיים היום ועוד שניים בשבוע הבא) ובסך הכל יחגגו כ-5,000 משפחות שייקחו חלק במהלך ימי הכיף.

עובדי השיקום בביטוח הלאומי מלווים את באי האירוע לאורך כל היום, וזאת לאחר שהם בקשר איתם עוד מתחילת האובדן ומסייעים להם בהתמודדות עם המשברים הקשורים לשכול, הדרכה, הכוונה ודאגה למימוש הזכויות המגיעות להם.

כמו-כן, לאירוע מגיעים גם אחים שכולים ונפגעי פעולות איבה שאיבדו את הוריהם ולא יכלו לחגוג את בר/בת המצווה שלהם בשל מגיפת הקורונה.

מאיר שפיגלר, מנכל הביטוח הלאומי:
״אירוע בני המצווה, זהו אחד האירועים המרגשים ביותר במהלך השנה ואני רואה בכך זכות גדולה שהביטוח הלאומי מפיק אירוע שכזה לילדים. כל חיוך של ילד זה עולם ומלואו ולראות אותם חוגגים יום שלם עם פינוקים, מתקנים, אוכל והופעה של זמר אהוב זה רק נותן לנו כוח להמשיך ולקדם עשייה חברתית, זהו דבר נשגב בעיניי שאין לו חלופה״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות