n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: גבר בן 63 נמצא בדירתו ללא רוח חיים

ראשון לציון: גבר בן 63 נמצא בדירתו ללא רוח חיים

השכנים מספרים: "לפני כמה שנים הייתה לו תאונה קשה, הוא גם סבל מהלב, היינו בטוחים שהוא אושפז בבית חולים ושהנייד סגור כמו תמיד, אחרי כמה ימים הגיעה בעלת הדירה"

צילום: פרטי
צילום: פרטי

.
אתמול בשעות הערב נפרצה הדירה ברחוב שמוטקין בא מתגורר גבר בן 63, צוות של משטרה הגיע למקום ולאחר שהצליח לפרוץ את הדלת מצא אותו ללא רוח חיים.
שכניו מספרים כי היה אדם שקט ונעים ואינם יודעים מה הסיבה למוות הפתאומי. "לפני שבועיים התקשרה בעלת הדירה ושאלה אותנו אם אנחנו יכולים לבדוק מה איתו כי הוא אינו עונה לה לטלפונים" מספר אחד השכנים המתגוררים בבניין "דפקנו אצלו בדלת, התקשרנו אליו בפעם האחרונה ביום ראשון שעבר, אבל לא היה מענה. לפני כמה שנים הייתה לו תאונה קשה, הוא גם סבל מהלב, היינו בטוחים שהוא אושפז בבית חולים ושהנייד סגור כמו תמיד, אחרי כמה ימים הגיעה בעלת הדירה ושמה על הדלת דף שעליו היה כתוב "תתקשר" עם מספר הטלפון שלה, אבל לא היתה כל תשובה כנראה ואתמול בלילה היא הגיע יחד עם משטרה וכוחות הצלה. היינו המומים שהוא מת, לא תיארנו לעצמנו, גם לא היה ריח רע, הוא היה אדם שקט וטוב.

בעשרה ימים שלא ראיתם אותו חשבתם להזמין משטרה?

"בגל הראשון של הקורונה לא ראינו אותו שלושה ימים, התקשרנו אליו והוא לא ענה, דפקנו על הדלת וצעקנו וכלום, הוא לא ענה, אז הזמנו אמבולנס שהצליח להיכנס אליו הביתה ואח"כ הוא מאוד כעס עלינו, אז הפעם לא רצינו להתערב".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

Clipboard01

בת ים: מי ראה את בת-אל?

תפריט נגישות