n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / משבוע הבא: מרכז הנוער "מקום בלב" ברחובות חוזר לשגרה

משבוע הבא: מרכז הנוער "מקום בלב" ברחובות חוזר לשגרה

אחרי חודשים של פעילות בזום הכוללת הרצאות, משחקים ותחרויות, במרכז הנוער "מקום בלב" ברחובות חוזרים בימים אלה לפעילות הרגילה במרכז

מרכזי הנוער1 מקום בלב צילום OU ישראל
מרכזי הנוער מקום בלב. צילום: OU ישראל

אחרי חודשים של בידוד והסגר, הפעילות החינוכית הבלתי פורמלית של ארגון ה- OU ברחובות חוזרת להתקיים במרכז הנוער "מקום בלב" במפגשים פיזיים משותפים החל משבוע הבא. כבר בתחילת השבוע הגיעו החניכים והמדריכים להכין את המרכז לפעילות שתתאים להגבלות, ניקו וחיטאו את המקום והציבו עמדות אלכוג'ל.

בחודשיים האחרונים מאז החל הסגר והפעילויות החינוכיות הבלתי פורמליות הוקפאו, מרכזי הנוער של ה-OU החליטו להמשיך את הפעילות באופן מלא אך מרחוק. המפגשים עם החניכים עברו לזום וכללו פעילות שבועית קבועה. כמו כן נעשו הרצאות ליום השואה ויום הזיכרון, קריוקי ביום העצמאות, אתגרי אינסטגרם, סרטונים, משחקים, תחרויות ועוד.

"היה לנו ברור שאנחנו לא עוצרים את הפעילות, אלא מעבירים אותה למרחב הווירטואלי", מסביר חיים פלזנר, סמנכ"ל OU ישראל. "הפעילות הקבועה נמשכה כמו תמיד, אבל עשינו התאמות למצב הקיים. דיברנו עם הנוער על המצב ועזרנו להם להתמודד עם הבעיות. התפקיד שלנו היה לחזק אותם ולהרים את המורל. דווקא בימים חסרי וודאות כאלו עוד יותר חשוב לקיים את הקשר ויותר מהכל לשמור את הנוער שלנו פעילים ושמחים. כעת כשמסתכלים על התקופה הזאת לאחור, התחושה היא שדווקא צמחנו מתוך הריחוק וחיזקנו את הקשרים האישיים. אנחנו מאוד מתרגשים ושמחים לחזור לפעילות שוטפת".

".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות