n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / לא ייאמן: צעיר מקריית אונו רץ בביתו 42 ק"מ במסלול של 50 מטר

לא ייאמן: צעיר מקריית אונו רץ בביתו 42 ק"מ במסלול של 50 מטר

מתן הד החליט לאתגר את עצמו ולרוץ מרתון בביתו בעיר, אחרי שהוא עמד באתגר הוא הגיע השבוע לפגישה עם ראש העיר כדי לספר את סיפורו

מתן הד וישראל גל. צילום: דוברות העירייה
מתן הד וישראל גל. צילום: דוברות העירייה

מתן הד, תושב קריית אונו, הגיע בשבוע שעבר לפגישה עם ישראל גל, ראש העיר קריית אונו, כדי לספר על הרעיון והביצוע של ריצת מרתון שביצע בביתו במהלך הסגר הקורונה.

מתן, תושב העיר בן 21, רץ מסלול של 42 ק"מ במסלול של 50 מטר ב- 844 סיבובים במשך 7 שעות ו-16 דקות כשהוא עושה הפסקות קצרות של שתיה וחטיף.

מתן סיפר לראש העיר, שלאחר שיחה מקרית עם אמא שלו על מקרה דומה בחו"ל, התעורר בו הרצון לאתגר את עצמו. הוא סיפר לראש העיר על כוח הרצון ועל המוטיבציה להשיג את המטרה שהציב לעצמו ועל הסיפוק וההרגשה הטובה כשהצליח לעמוד במשימה. ישראל גל, ראש העיר, התעניין ושאל אותו על שאיפות וחלומות ומתן שיתף בכך שהוא רוצה לעורר השראה בקרב אחרים, כך שכל מי שרוצה לעשות משהו יאמין שהוא יכול לעשות אותו. במהלך הפגישה, הצטרפו ישראל שצ'וצ'ינסקי, מנהל אגף הספורט ואייל מדינה, רכז באגף.

מתן, בחור  יצירתי, מעורר השראה ועם רצון לתרום ולספר את סיפורו האישי שמן הסתם,יעורר השראה באחרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות