n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / "זו לא הפעם הראשונה שבחוף ימה של ראשון מתקיימות קטטות"

"זו לא הפעם הראשונה שבחוף ימה של ראשון מתקיימות קטטות"

על רקע דקירתו למוות של הצעיר יאשיהו בלום בן ה -23 מהיישוב עלי, מציעה האופוזיציה כי ניידת של החברה לביטחון, תפטרל בחוף הים באופן קבוע בלילות הקיץ

חניית חוף הים. צילום: החברה לביטחון
חניית חוף הים. צילום: החברה לביטחון

בסוף השבוע, נדקר בחוף הים הצעיר יאשיהו בלום בן ה -23  במהלך קטטה. חברי מועצת העיר מירב דולב שמואל ואייל מושיוב העבירו הצעה לראש העיר, רז קינסטליך כי ניידת תפטרל באופן קבוע בחוף בלילות הקיץ, בהצעה הם מציינים: "אין לנו ספק שחיי אדם חשובים לכולנו וקדושת החיים הינה במעלה הראשונה. בימי הקיץ מגיעים בלילות צעירים רבים כדי לבלות ולהנות מהמסעדות הנפלאות הנמצאות בטיילת חוף הים להנות מהאוויר הטוב, אוכלים ולעיתים שותים לשוכרה. שילוב בין המוני צעירים שמגיעים לבלות בחוף ימה של ראשון לציון, מזג אויר קיצי, חם בשילוב אלכוהול, ישנו סיכוי גבוה שערב כזה הסתיים באלימות כמו שחווינו. נציין כי זו לא הפעם הראשונה שבחוף ימה של ראשון לציון מתקיימות קטטות, ולא פעם הסתיימו בפגיעות קשות".

על מנת למנוע אלימות ולהוביל להרתעה בעונת הקיץ מציעים חברי המועצה: "בחודשי הקיץ יולי – אוגוסט כשהתלמידים בחופשה נציב ניידת שיטור עירוני על הטיילת העליונה שתפטרל הלוך ושוב ממשרדי חוף הים ועד גבול בת ים.

אין לנו ספק שנוכחות הניידת עם המנורה הכחולה המהבהבת תגרום לבני נוער וצעירים לחשוב פעמים ועל ידי כך אנו נציל חיים ונמנע אלימות מיותרת".

 

הרכב נמלט מהמקום

מחקירת המשטרה עד כה עולה כי הדקירה הקטלנית התרחשה בסמוך לשעה שלוש לפנות בוקר במוצ"ש בעקבות סכסוך שפרץ בין שתי חבורות צעירים. חילופי הדברים עברו מהר מאוד לתגרה של ממש בחניון חוף הים. בשלב מסוים שלף אחד המעורבים סכין ודקר למוות את בלום. מיד לאחר מכן הדוקר נמלט יחד עם חבריו מזירת האירוע בנסיעה פראית כשהם אף עוקרים מחסום במהלך הימלטותם.

כוחות המשטרה שהגיעו למקום קיבלו את מצלמות האבטחה והתחקו אחר עקבותיהם של חמישה חשודים בגילאי 17-21 ושלוש חשודות בגילאי 17-20.

החוקרים נעזרו במצלמות האבטחה המוצבות באזור על ידי החברה לביטחון על מנת לאתר את החשודים. בתיעוד ראו החוקרים את הרכב שנמלט מהחניון כשהוא שובר מחסום ואף את פניהם של חלק מהמעורבים.

בית המשפט שחרר את החשודות למעצר בית בתנאים מגבילים – שתיים מהן שחזרו השבוע בפני חוקרי המשטרה את האירוע הקטלני ואת חילופי הדברים שהובילו אליו. מעצרם של חמשת החשודים המתגוררים בנס ציונה, רמלה ולוד הוארך כאשר חוקרי ימ"ר מרכז האמונים על חקירת הרצח מנסים לברר מי מהם היה זה שדקר למוות את בלום.

יאשיהו בלום ז"ל
יאשיהו בלום ז"ל

 

"צריכים לתגבר נוכחות"

בתוך כך, סגן ראש העיר ומחזיק תיק הביטחון מקסים בביצקי, אומר השבוע ל"גל גפן" כי הנחה את מנכ"ל החברה לביטחון מוטי נחמני להגביר את הנוכחות באזור חוף הים במהלך הקיץ וכי בכוונתו אף לנסות לגייס כוחות מג"ב ויס"מ על מנת לתרום לתחושת הביטחון של המבקרים: "דיברתי עם המנכ"ל והחלטנו להגביר את הנוכחות שלנו, אגב לא רק בגלל האירוע המצער – כך שכוח האדם שלנו יהיה נוכח בחוף הים גם בלילות, ממש 24/7. יש לנו נוכחות קבועה בחוף אבל אנחנו צריכים לתגבר אותה כי יש לנו המון מבקרים, רובם לא תושבי העיר ואנחנו רוצים שהביטחון של התושבים שלנו יישמר. אני יכול להגיד לך שבנוסף שוחחתי עם ראש העיר וביקשתי ממנו שידבר עם המשרד לביטחון פנים על מנת לבחון הצבת כוחות של מג"ב ויס"מ שיעזרו לנו לשמירה על הסדר באזור חוף הים. אמנם אי אפשר למנוע מקרים מצערים כאלו לגמרי כי בכל זאת מדובר באירוע שמתפתח בשנייה בגלל אגו ולא תמיד ניתן למנוע אותו, אבל נעשה את המוטל עלינו לרווחת התושבים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות