n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / בשעה 10:21 חוסנה המחוסנת המיליון של כללית

בשעה 10:21 חוסנה המחוסנת המיליון של כללית

אורית פרץ בייגל, גננת בטרום טרום חובה (גילאי 3-4) מראשל״צ, היא המתחסנת המיליון של קופת חולים כללית

אורית פרץ בייגל. צילום: כללית
אורית פרץ בייגל. צילום: כללית

אורית פרץ בייגל, גננת בגן טרום טרום חובה בראשון לציון, אמא לילד בן שנה, היא המחוסנת המיליון של כללית. ״אני רוצה להודות לצוות של כללית על המענה המהיר והאמפתי. זו הרגשה טובה מאוד ובטוחה שאפשר לחזור לשגרה טובה ולעבוד בביטחה ולא לחשוש לבריאותם של הילדים, של ההורים ושל הסבים והסבתות״, היא אמרה.
״אני בקשר יומיומי עם הילדים בשיחות טלפון, וואטסאפ, שולחת להם שירים שהם מכירים, ואני מחכה בקוצר רוח לפגוש אותם. מקווה שזה יהיה הסגר האחרון״.

ארז לוי, מנהל מחוז מרכז בכללית, אמר כי זו התרגשות גדולה לחסן הבוקר את המחוסנת המיליון של כללית: ״נתון מדהים שכללית חיסנה עד כה יותר ממדינות שלמות באירופה ובאמריקה. לדוגמא, קנדה חיסנו כ 600 אלף איש, גרמניה כ 300 אלף איש ו – צרפת 80 אלף איש. רק בעמדת החיסונים של כללית בראשון לציון חיסנו עד כה פי שתיים מצ׳ילה שחיסנה כ 10,000 איש. אני רוצה לשבח את הצוותים הרפואיים שעושים לילות כימים למען הצלחת הפרוייקט האדיר הזה״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת צקלאקה צילום דוברות משטרת ישראל

זה היה מהיר: נעצר חשוד בתקיפת החייל ברמת גן

תפריט נגישות