n
דף הבית / חדשות העיר / בן 17 מרחובות נחתך ביד בעת זינוק פארקור בין בניינים

בן 17 מרחובות נחתך ביד בעת זינוק פארקור בין בניינים

סכנות הפארקור: בן 17 נחתך ביד בעת זינוק פארקור בין בניינים, עבר ניתוח במרכז הרפואי קפלן וידרש לשיקום

WhatsApp Image 2021-08-09 at 13.31.36

הפארקור אומנם הפך לתחביב אתגרי אצל בני נוער, אבל טומן בחובו לא מעט סכנות. אתמול הגיע נער בן 17 מרחובות למיון במרכז הרפואי קפלן מקבוצת כללית, כשהוא סובל מחתך ביד. לדבריו, במהלך זינוק פארקור בין בניינים, ידו פגעה בחלון והגיד המיישר בידו נחתך.
הוא נבדק על ידי אורתופד, והועבר לחדר הניתוח, שם בוצעה בו תפירה של הגיד המיישר בידי ד״ר אמיר אורון וד״ר שאדי צאלח מצוות היחידה לכירורגיה של היד בבית החולים.

ד"ר אמיר אורון, מ״מ מנהל היחידה לכירורגיה של היד במרכז הרפואי קפלן: "השתתפות בפעילות אתגרית היא אמנם מהנה, אך עלולה להיות מסוכנת. המטופל ידרש לשיקום כף יד וריפוי בעיסוק. מדובר בתהליך שיארך כשישה שבועות בשלב הראשון, כאשר בתחילה ייעבור ייצוב של היד בסד גבס, ומאוחר יותר יומר סד הגבס בסד פלסטי ויתחיל תהליך שיקום מתמשך של החזרת היד לפעילות".

עוד הוסיף ד"ר אורון כי, "לאחרונה אנו נתקלים בעלייה במספר הפציעות הנובעות מפעילות אתגרית, בדגש על פעילות מסוג פארקור, שזכתה להערכה בעקבות תוכניות טלוויזיה פופולאריות. תוכניות אלו, ובראשן נינג'ה ישראל, מהוות מודל לחיקוי ומושכות צעירים רבים לתחום הספורט האתגרי, ולעיתים לניסיונות לבצע פעילות אתגרית אשר אינה תואמת את יכולתם הפיזית והמנטלית של הנוטלים בה חלק. גם פעילות אתגרית מכל סוג שהיא מחייבת התאמה והשגחה, וצריכה להתבצע באופן מוסדר על מנת להימנע מפציעות מיותרות ומתהליכי שיקום ארוכים".

WhatsApp Image 2021-08-09 at 13.31.36

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות