n
דף הבית / חולון / חולון ספורט / לך תבחר מצטיין…

לך תבחר מצטיין…

הפועל חולון חזרה אל אולם היובל בהרצליה ו"דרסה" את המקומיים של דרוקר בתצוגת כדורסל מהנה

הפועל חולון צילום דודי אוחיון מנהלת הליגה
חולוניה חוגגת באולם היובל- צילום: דודי אוחיון מנהלת הליגה

אין ספק שהמשחק בהרצליה, היה אחד המהנים שנראו השנה בכדורסל הישראלי. הפועל חולון, חזרה אל האולם הקטן בהרצליה בו שיחקה בפעם האחרונה במרץ 2019, חודשיים לפני שהרצליה נפרדה לעונה אחת מליגת העל וכמו בשבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות, גם הפעם הייתה ידה של חולון על העליונה וזה הסתיים עם ניצחון קליל 85:71.

אך אין ספק שסיפור המשחק הוא חלוקת הנקודות המאוזנת בין השחקנים המעטים שסטף דדאס החליט לשתף הפעם, חלוקה שהעידה על משחק מפרגן שלא השאיר לחניכים של דרוקר שום סיכוי להתקרב.

טיירוס מגי, הציג את אחד ממשחקיו הטובים ביותר העונה והדובדבן היה בדמות דאנק אדיר שלו רגע לפני הירידה להפסקת המחצית.

הפועל חולון צילום דודי אוחיון 1 מנהלת הליגה

וורקמן, מגי, מיילס, ג'ונסון והאריס בהתקהלות חוקית. צילום: דודי אוחיון מנהלת הליגה

בניגוד לכמה משחקים בהם כפה את עצמו בהתקפה, הפעם הוא היה שקול יותר, פירגן לחבריו (5 אסיסטים), אימלל את התקפת הרצליה עם הגנה אגרסיבית והוכיח שיש על מי לסמוך בקו האחורי גם בערב בו המאמן מחליט להשאיר על הספסל למשך כל המשחק את שלושת הרכזים הישראלים שלו: יוגב אוחיון, ניב משגב ועודד ברנדווין.

גיא פניני הבלתי נגמר, הציג מחצית ראשונה אדירה והיה הגורם העיקרי לבריחה של חולון לקראת סיום המחצית, בה היא רצה בהובלתו 14:2 בדרך אל 48:36 אחרי 20 דקות.

כמו במשחק מול נהריה לפני מספר ימים, גם הפעם המחצית השנייה הייתה למעשה "גארבג'-טיים" אחד גדול.

חולון שלטה במשחק ללא עוררין ואפילו ריצ'י האוול שחזר לשחק אחרי פציעה ממושכת, קלע שתי נקודות ראשונות ומסר אסיסט נפלא לפרדי בורדיון, זאת למרות שהיה נראה ברוב הדקות שלו על הפרקט, כאורח שנקלע במקרה לסיטואציה.

ריצי האוול הפועל חולון צילום דודי אוחיון מנהלת הליגה

עדיין לא בעניינים, אבל רשם אסיסט גדול- האוול. צילום: דודי אוחיון מנהלת הליגה

את הפאזל הסגול השלימו בצורה מצויינת- סי.ג'יי האריס, כריס ג'ונסון, פרדי בורדיון, ווילי וורקמן ואייזיה מיילס שהמשיך את המומנטום מהמשחק הקודם והוסיף לרזומה שלו שלשה נוספת עם עבירה. קלעו: מגי 17, ג'ונסון 14, פניני ומיילס 13 כל אחד, האריס 12, וורקמן ובורדיון 7 כל אחד, האוול 2.

ביום רביעי ממשיכים עם משחקי הליגה ומארחים את הקבוצה המשתפרת של נס ציונה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות