n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / גוני יזרעאלי חוזר לחולוניה!

גוני יזרעאלי חוזר לחולוניה!

האנרג'ייזר מהגליל, חוזר להפועל חולון הפעם בתור עוזר מאמן.

גוני יזרעאלי צילום הפועל חולון

גוני יזרעאלי, אחד השחקנים האהובים ביותר שלבשו את החולצה הסגולה של הפועל חולון ואף שימש בה כקפטן, שב אל המועדון בו הניף לפני 12 שנים את צלחת האליפות ההיסטורית, אך הפעם הוא ייאלץ להעביר את האנרגיות אל מעבר לקו, שם יעמוד בתור עוזר המאמן של הקבוצה.

  גוני יזרעאלי צילום שי גלבוע

גוני והקהל בשנת 2007- צילום: שי גלבוע

הקדנציה האחרונה של יזרעאלי בחולון, הייתה בעונת 2016/17, והסתיימה עם טעם מר אחרי שהשחקן הסתכסך עם המאמן דאז, דן שמיר. אבל אהבת הקהל החולוני לא פסקה והאוהדים הסגולים תמכו בגוני, אחרי שקבוצתו החדשה מכבי חיפה, "תקעה" אותו ללא קבוצה כששיחררה אותו באמצע העונה. השחקן הוותיק בן ה-35, תמיד סיפר כמה חולון והאוהדים יקרים לליבו וכולם הרגישו שזה רק עניין של זמן עד שהשחקן ה"משוגע" יחזור ללבוש סגול.

יזרעאלי הגיע לחולון לראשונה בעונת 2007/8, אז שיתף פעולה בקו האחורי עם מורן רוט והיה חלק בלתי נפרד מהצלחת ההיסטורית של המועדון. שש שנים לאחר מכן, הוא חזר לקדנציה שנייה ולמעשה קיבע את ביתו בחולון כששיחק בשורותיה ארבע עונות ברציפות! במהלך עונת 2015/16, כששלומי הרוש קפץ לגיחה קצרה באילת, מונה יזרעאלי לקפטן של הקבוצה. אופיו המיוחד והאנרגיות המטורפות, הפכו אותו לאהוב האוהדים, אך אותו האופי, היה גם זה שסיבך אותו לא פעם וגרם לסכסוך המתמשך עם דן שמיר, סכסוך שהוביל בסופו של דבר לסיום דרכו בקבוצה.

הקהל החולוני זוכר משחקים גדולים רבים של הרכז ובמיוחד שני ניצחונות מתוקים בהם הצטיין, האחד על מכבי תל אביב באולם הפחים במשחק הפתיחה של עונת 2013/14, אז ניצחה חולון 83:73 וגוני הציג את אחד המשחקים הטובים שלו בקריירה, אם לא הטוב ביותר. ב- 27 דקות משחק הוא קלע 26 נקודות כשהוא מדייק 6 פעמים מחוץ לקשת מתוך 7 נסיונות, לא החטיא מקו העונשין והוסיף 7 אסיסטים. עוד משחק ניצחון גדול של חולוניה, זכור בזכותו כשבעונה האחרונה שלו כשחקן בחולון, ניצח את הפועל תל אביב עם סל ענק בשנייה האחרונה ורץ ליציע לחגוג עם הקהל המשולהב.

גוני יזרעאלי והקהל- צילום יוסי כהן

גוני והקהל בשנת 2017, סיפור אהבה מתמשך. צילום: יוסי כהן.

עכשיו, שלוש שנים אחרי שעזב, הוא חוזר לחולון לפחות עד לסיום העונה הנוכחית. הפנייה אל יזרעאלי, נעשתה בעקבות העובדה שעדיין לא ברור מתי אם בכלל, יוכל סטפנוס דדאס להגיע לישראל, כשהליגה אמורה לחזור לפעילות בעוד כשלושה שבועות. אם דדאס לא יספיק לחזור, מי שיעמוד על הקווים בתור מאמן ראשי, יהיה עמית שרף, וגוני לצידו. אגב, יזרעאלי לא פרש ומתכנן בעונה הבאה לשוב אל הפרקט בתור שחקן. בנוסף לעוזר המאמן החדש/ישן ועקב הפסקתה של הליגה הלאומית, הקבוצה תחזיר לשורותיה גם את "הילדים": הראל דדון, גיא פלטין, עמית ארבלי ואריאל ז'אנו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות