n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / עימותים אלימים בין אוהדי חולון לפרו פלסטינים בספרד!

עימותים אלימים בין אוהדי חולון לפרו פלסטינים בספרד!

מרגע הגעתם לבילבאו, אוהדי חולון הרגישו מאוימים על ידי פרו פלסטינים מקומיים, ביום ראשון האחרון, זה התפוצץ עם עימותים אלימים שכללו זריקות אבנים וכיסאות

אוהדי חולון בבילבאו צילום פרטי
צילום פרטי

הכתובת הייתה על הקיר מהרגע שאוהדי חולון נחתו בבילבאו. העיר הידועה באנטישמיות של המקומיים, קיבלה את האוהדים הרבים מחולון בצורה קרירה בלשון המעטה. כבר מהיום הראשון הרגישו החולונים את השנאה באוויר שהגיעה לשיאה ביום ראשון כשלמעלה מאלף סגולים עשו את דרכם ברגל אל המשחק האחרון של הקבוצה.

מקומיים פרו פלסטיניים שדאגו גם לארגן הפגנה אנטישמית בכוונה באזור בו חייבים אוהדי חולון לעבור בדרך למגרש, החלו לזרוק כיסאות ואבנים אל עבר האוהדים. הפעם ציפתה להם הפתעה, כי אוהדי חולון ידעו שזה מה שמתוכנן והגיעו מוכנים.

תוך זמן קצר החלה מהומת ענק ברחובות, הכיסאות התעופפו לכל עבר ומהר מאוד גם בלוקים ושריפת דגלים פלסטינים שנתלו בפאבים המקומיים בכוונה להתריס. בהנהלת חולון הפנו אצבע מאשימה למארגני הפיינל-פור וגם למשטרה המקומית שידעה על המתיחות הרבה הצפויה אך לא עשתה דבר.

בסרטונים שהופצו ברשתות החברתיות, נראים קומץ פרו פלסטיניים מנסים לתקוף את אוהדי חולון, אך אז בספירה לאחור, מתחילה ריצת אמוק של מאות הסגולים אל עבר התוקפים המקומיים שנסוגים לאחור ומחפשים מחסה מההמון החולוני הזועם, חלקם נבהל ונעל את עצמו בפאב מקומי המזהה עצמו עם הפלסטינים.

ביום שני נחתו בארץ הקבוצה יחד עם האוהדים הרבים שאומנם התאכזבו ממה שראו על הפרקט בספרד, אך בהחלט יכולים להיות גאים בתצוגה שהם עצמם נתנו ביציעים וגם ברחובות בילבאו, עם מפגן כוח חסר תקדים של אוהדים ישראליים על אדמת ספרד.

בצד המקצועי, גיא גודס ושחקניו, יצטרכו להתאפס ומהר כי כבר ביום שישי הם מארחים למשחק ראשון במסגרת הפלייאוף העליון- את הפועל הגליל העליון שהספיקה לנצח את החולונים פעמיים בשבועות האחרונים. הסדרה היא הטוב מחמישה משחקים ובחולון מקווים שהשחקנים ישכחו מתצוגות הנפל בספרד ויתמקדו בלחם והחמאה כאן בישראל.

(רועי אסף)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-22 at 18.44.41_3e347331

ערב פסח: המכתב של ראש עיריית בת ים למשפחות השכולות

תפריט נגישות