n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / סמים בשווי מיליוני שקלים נתפסו בדירה בחולון!

סמים בשווי מיליוני שקלים נתפסו בדירה בחולון!

כ-100 ק״ג סמים מוכנים לחלוקה בשווי מוערך של מיליוני שקלים נחשפו ע”י בלשי המשטרה בדירה שכורה בחולון, ששימשה כמרכז הפצה ענק. בין היתר עולה החשד גם לזיוף קנאביס רפואי והפצתו. החשוד בהפעלת המקום, הפצה וסחר בסמים נעצר.

סמים צילום דוברות משטרת ישראל
צילום: דוברות משטרת ישראל

בלשי משטרת בית שמש של מחוז ירושלים פשטו השבוע על דירתו של תושב בית שמש בשנות ה-20 לחייו אותה הוא שוכר בעיר חולון, לאחר שהתעורר חשד במשטרה כי דירה זאת משמשת כמרכז חלוקה לשליחים והפצת סמים לכל רחבי הארץ, בין היתר לערים בית שמש, ירושלים וסביבתם.

במהלך הפעילות שערכו בלשי המשטרה של מחוז ירושלים על פי צו בית משפט, הגיעו אל הדירה והחשוד נעצר על ידם מיד כשיצא מהמקום עם סמים בידיו. בחיפוש שערכו השוטרים בדירתו, נתפסו: חומר החשוד כסם מסוג מריחואנה במשקל רב של כ-100 ק"ג ובשווי מוערך של מיליוני שקלים כשהוא מוכן לחלוקה במנות רבות, חותמות מזויפות של אישור רפואי, קופסאות ושקיות חלוקה ריקות ובגדלים שונים, מכונת אריזה, משקלים ופריטים רבים נוספים.

סמים 2 צילום דוברות משטרת ישראל

החשוד שנעצר הועבר לחקירה בתחנת המשטרה בבית שמש. הוא הובא בפני בית המשפט, שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו לטובת המשך פעולות החקירה. בהמשך צפויים מעצרים נוספים והחקירה נמשכת.

ממחוז ירושלים של משטרת ישראל נמסר: "מדובר באחת מהתפיסות הגדולות ביותר בשנים האחרונות של סמים מוכנים להפצה בדירת מגורים. המשטרה תמשיך למקד את הפעילות בתחום זה נגד מגדלי, סוחרי ומפיצי הסם."

סמים 1 צילום דוברות משטרת ישראל

צילומים: דוברות משטרת ישראל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-24 at 18.20.01_d1a27e48

ראשון לציון: מי ראה את ציונה?

תפריט נגישות