n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / סיום המחצית הראשונה!

סיום המחצית הראשונה!

הפועל חולון רשמה ניצחון חוץ ענק בהרצליה 78:71 וכעת רק 40 דקות מפרידות בינה לבין צלחת אליפות שנייה בהיסטוריה. ביום חמישי בהיכל הסגול לעיני למעלה מ-5000 אוהדים, חולוניה תקווה לא לבעוט בדלי ולהוסיף יום חג נוסף ללוח השנה שלה!

קהל הפועל חולון צילום רועי אסף
כמו באולם הפחים של פעם- אוהדי הפועל חולון כובשים את הרצליה

מחזיקת הגביע בני הרצליה, הגיעה בצדק אל השלב האחרון של העונה וכן, גם ההתעקשות שלה לשחק בבית, הייתה מוצדקת למרות שמדובר באולם בית ספר שמכיל פחות מ-1500 אוהדים. יש להניח שבעקבות סדרת הגמר הנוכחית, התקנון ישתנה לקראת העונה הבאה.

פחות מ-200 כרטיסים הוקצבו לאוהדי הפועל חולון למשחק הראשון בגמר הפלייאוף, בפועל היו באולם היובל בהרצליה למעלה מ-500 סגולים. איך? יש דברים נסתרים, לא נבין לא נדע.

קהל הפועל חולון צילום עודד קרני מנהלת הליגה

פי 3 מהכמות שהוקצתה להם- הצבא הסגול בהרצליה. צילום: עודד קרני, מנהלת הליגה

הצבא הסגול לא חיכה יותר מידי זמן בשביל להטריף את האווירה עם מספר אבוקות שנדלקו ביציע שניות לפני שריקת הפתיחה והאנרגיות בהחלט עברו לשחקנים ובעיקר לרפי מנקו שפתח עם 3 שלשות ללא החטאה והוביל את חולון ליתרון בסיום הרבע הראשון. 

חולוניה המשיכה להוביל גם ברבע השני ולמחצית ירדה כשהיא ביתרון 39:33, אחרי שכבר הוליכה ביתרון של 11 נקודות. הרבע השלישי היה נוראי מצד הסגולים, הכדורים לא נכנסו, הרצליה התחילה לחזור לעניינים והמהפך הושלם כשהיא עלתה ליתרון 53:52. עוד 5 נקודות ובסך הכל ריצת 15:0, קבעו 58:52 למקומיים ונראה היה שהמשחק הולך לאיבוד.

רפי מנקו צילום עודד קרני מנהלת הליגה

פתח את המשחק בטירוף, מנקו- צילום: עודד קרני, מנהלת הליגה

הרצליה המשיכה להוליך ביתרון של 3-6 נקודות עם פתיחת הרבע האחרון, פניני קלע שלשה שהעירה את כולם מחדש, מגי לקח אחריות למרות שנחתך ודימם מעל הגבה, ושלשה של דלטון קבעה שוויון 67.

טיירוס מגי מדמם צילום עודד קרני מנהלת הליגה

מרפק לעין, יש. דימום, יש. פאול..? פחות…  מגי עם 23 נקודות למרות הכל- צילום: עודד קרני, מנהלת הליגה

דלטון המשיך להציג יכולת טובה ומסירה נפלאה שלו לג'ונסון, החזירה את היתרון לחולון. עוד שלשה אדירה של דלטון, קבעה 74:69 והפעם היתרון כבר לא חמק מהידיים של הסגולים עד לסיום – 78:71 ו-1:0 ענק בסדרת גמר הפלייאוף! 

היידן דלטון צילום עודד קרני מנהלת הליגה

שתי שלשות גדולות ומכריעות- דלטון. צילום: עודד קרני, מנהלת הליגה

מאות האוהדים החולונים ביציע, לא ידעו נפשם מרוב שמחה, אך כולם זוכרים שרק לפני שבוע ירושלים הגיעה לחולון כשהיא עם הגב לקיר, לא נבהלה מהמגרש המלא וניצחה. הפעם, כולם יודעים שאסור לבעוט שוב בדלי, חולוניה רוצה לעשות היסטוריה ולהניף צלחת אליפות אצלה בבית! נתראה בחמישי.

  גיא פניני הפועל חולון צילום עודד קרני מנהלת הליגה

הקפטן גיא פניני, חולם על עוד הנפה אחת… צילום: עודד קרני, מנהלת הליגה

(רועי אסף)

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

12 (2)

נתנאל ארצי הפתיע את השחקנים הצעירים של ליגת "החלוץ"

תפריט נגישות