n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / מאות אלפי שקלים לתושבת חולון ששברה את הקרסול בירידה מאוטובוס

מאות אלפי שקלים לתושבת חולון ששברה את הקרסול בירידה מאוטובוס

תושבת חולון בשנות ה-40 שנפלה בירידה מאוטובוס, שברה את הקרסול זכתה לפיצוי כולל של 350 אלף שקלים בעקבות תביעות שהגישה נגד המוסד לביטוח הלאומי ונגד חברת הביטוח שביטחה את חברת האוטובוסים.

תחבורה ציבורית אוטובוסים צילום עמותת אור ירוק
אוטובוסים: צילום- עמותת אור ירוק

מהתביעה שהוגשה לבית משפט השלום בירושלים באמצעות עו"ד רוסלן בונדר, עולה כי לפני כשנתיים בשעת בוקר מוקדמת בדרכה לעבודה כמעצבת גרפית, נפגעה כשירדה מהאוטובוס בתחנה ברחוב לישנסקי 27 בראשון לציון. כיוון שהתאונה קרתה בעת הירידה מהאוטובוס, על פי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים, מדובר בתאונת דרכים לכל דבר.

האשה פונתה על ידי אמבולנס מד"א אל בית החולים וולפסון, שם אובחן שבר בקרסול שמאל ואושפזה לצורך ניתוח לקיבוע השבר. מאז התאונה ועד היום המעצבת הגרפית סובלת מצליעה, מתקשה להתנייד בהליכה ממושכת ובנוסף סובלת מזרמים ונימול באזור הקרסול וגם ממגבלה קשה בתנועות הקרסול. כתוצאה מהתאונה היא אף החלה לסבול מחרדות ונדודי שינה.

ענף נפגעי עבודה בביטוח הלאומי הכיר בתאונה כתאונת עבודה והועדה הרפואית מטעמה, קבעה לה נכות רפואית לצמיתות בשיעור של כ-19% בשל הגבלה ניכרת בתנועות קרסול שמאל, פגיעה עצבית בקרסול והפרעת הסתגלות. בעקבות הקביעה היא זכתה לפיצוי בסך כ-170 אלף שקלים.

חברת הביטוח שביטחה את חברת האוטובוסים ניסתה בתחילה לדחות את התביעה, בטענה כי אין מדובר בתאונת דרכים. זאת בטענה כי כדי שזה ייחשב תאונת דרכים חסר "דבר נוסף" שיתלווה לעצם הירידה מהאוטובוס כמו החלקה, היתפסות הרגל במדרגה או פגיעה בחפץ על הקרקע.

לאחר משא ומתן עיקש תוך הסתמכות על סעיפי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים ופסקי דין בנושא, בא כוחה עו"ד רוסלן בונדר, הצליח להוכיח כי "דבר מה נוסף", אינו מעוגן בחוק וכי אלמלא היתה התובעת יורדת מהאוטובוס בתום הנסיעה, התאונה לא היתה מתרחשת. לטענתו, בשעת התאונה המעצבת הגרפית עשתה "שימוש לוואי" ברכב כאשר ירדה מן האוטובוס עם סיום הנסיעה ופציעתה נגרמה כתוצאה ישירה משימוש באוטובוס למטרות תחבורה.

הנפגעת תבעה לקבל פיצוי עבור הפסדי שכר, כאב וסבל, הוצאות רפואיות ועזרת צד ג', ובהסכם הפשרה עם חברת הביטוח סוכם שהיא תזכה לפיצוי של 180 אלף שקלים מעבר לפיצוי על סך  170 אלף שקלים ששולם לה על ידי הביטוח הלאומי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות