n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / לא עוצרת באדום

לא עוצרת באדום

אחרי שהנחילה לרמת השרון הפסד בכורה, קבוצת הכדוריד של מ.כ חולון הפילה גם את הפועל ראשון לציון!

מ.כ חולון אור ממן צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד
אור ממן מול שחקני הפועל- צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד
רועי אסף

חניכיו של ניסים פלח, הגיעו למפגש מול הפועל ראשון לציון בנחלת יהודה, אחרי שבוע הפכפך שכלל ניצחון ענק על רמת השרון והפסד מאכזב להפועל אשדוד. אף אחד לא ציפה שדווקא במגרשם של האדומים, יצליחו שחקני חולון להתאושש, אך בסיומו של משחק מצוין הם חוזרים הביתה עם ניצחון 30:25 ושומרים על המקום הרביעי.

מ.כ חולון הפכה לכבשה השחורה של הפועל ראשון לציון בעונה הנוכחית ואחרי שני מפגשי ליגה שהסתיימו בשוויון, הגיע המשחק השלישי במסגרת הבית העליון, והסתיים סוף סוף בהכרעה ולשמחת החולונים, ההכרעה הייתה לטובתם.

חולון הובילה לאורך כל המשחק ולא נתנה לראשון לציון להתקרב יותר מידי. במחצית התוצאה הייתה 16:12, ברוב שלבי המחצית השנייה ההפרש נע בין 3-5 שערים ובשיאו הגיע ל-6 כשבדקה ה-40 לוח התוצאות הראה 23:17 לחולון.

במידה ושתי הקבוצות ישמרו על המקום הנוכחי בטבלה (חולון רביעית וראשל"צ חמישית), צפויה סדרה לוהטת בשלב רבע הגמר בין שתיהן, עם יתרון ביתיות לחולון. כבשו: מילוש סאביץ 7, לידור פסו 5, אור ממן ואורי לוי 4 כל אחד, אבירן יוסף ודיאן פרליצה 3 כל אחד, עמית ריינסברג 2, ריף כהן ואורון בר גיל (שוער) 1 כל אחד.

כבר מחר (שני), תפגוש חולון את הנציגה השנייה של ראשון לציון- אלופת המדינה מכבי ותנסה להשלים "דאבל" ניצחונות על שתי נציגות עיר היין.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

436235312_753860480219901_1832034680696969613_n

תאגיד המים של חולון נערך למקרה חריג בו לא יהיו מים בבתים

תפריט נגישות