n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולוניה שלחה את י-ם לים ועלתה לגמר!

חולוניה שלחה את י-ם לים ועלתה לגמר!

הפועל חולון רשמה הישג ענק והעפילה אל גמר הפלייאוף אחרי ניצחון שני בירושלים וניצחון 2:1 בסדרה בה היו רק ניצחונות חוץ! התחנה הסופית: הרצליה!

קהל הפועל חולון צילום אוהדי הפועל חולון

חולוניה אימפריה! הסגולים חזרו לארנה הירושלמית והיכו את האדומים בביתם שלהם בפעם השנייה ברציפות! ג'ו רגלנד, שוב היה ענק מעל כולם עם 30 נקודות ואוהדי חולון ש"נכלאו" ביציע מרושת, שמחו לשלוח את הקהל האדום לצפות בגמר מהסלון!

קהל הפועל חולון צילום דני מרון מנהלת הליגה

חגגו למרות הרשת המיותרת- צילום: דני מרון, מנהלת הליגה

בניגוד לשני המשחקים הקודמים שהיו במעמד צד אחד עם ניצחון דו ספרתי של חולון בארנה וניצחון דו ספרתי של ירושלים בחולון, הפעם זה התנהל אחרת. אחרי שירושלים פתחה טוב יותר וכבר הוליכה 11:4, נכנסו החולונים לעניינים ושלשה של ניב משגב, בסוף הרבע הראשון, סימנה את תחילת המהפך והעברת השליטה לידיים של חולון.

עם פתיחת הרבע השני, רגלנד חזר לעשות שחור בעיניים לאוהדים הירושלמים שלא שכחו את 40 הנקודות שהוא קלע במשחק הראשון באותו המגרש. הברומטר החולוני קלע 3 שלשות רצופות! חולוניה סיימה ריצת 16:2 ונטלה את ההובלה.

ג'ו רגלנד הפועל חולון צילום דני מרון מנהלת הליגה

שוב חגג בארנה, רגלנד- צילום: דני מרון, מנהלת הליגה

עד למחצית, חולון לא שמטה את היתרון הקטן הרבה בזכות רגלנד שבפעם השנייה מרגיש בבית בארנה הירושלמית. הוא סיים את הרבע השני עם 21 נקודות וכמעט לבדו דאג שחולון תרד להפסקה כשהיא מוליכה 47:43.

ברבע השלישי שתי הקבוצות קלעו פחות והמשחק הפך אגרסיבי יותר. רגלנד ומגי המשיכו להוליך את הסגולים אל מול הזרים המצוינים של ירושלים ואל עשר הדקות האחרונות נכנסה חולון כשהיא מוליכה 63:59. 

המקומיים הצליחו לעצור את רגלנד שכבר עמד על 30 נקודות, מגי לקח את המושכות ונעזר בקייזר ומשגב שקלעו סלים חשובים. למרות זאת, 3 דקות לסיום הצליחה ירושלים לקבוע שוויון 71 ובהתקפה הבאה האדומים חזרו ליתרון ראשון מאז הרבע השני- 73:71.

גיא פניני ניב משגב צילום דני מרון מנהלת הליגה

פניני ומשגב עוצרים את אדאמס- צילום: דני מרון, מנהלת הליגה

שתי הדקות האחרונות היו מורטות עצבים, קייזר עם סל ועבירה קבע 74:73 לחולון, האדומים הגיבו עם 2 מדויקות מהקו שקבעו 75:74, רגלנד החטיא, ירושלים איבדה, הלחץ שבר שיאים ומגי עם סל ענק קבע 76:75.

על השעון נותרו 29 שניות, ירושלים יצאה להתקפה ואז הגיע המהלך ההגנתי הגדול של המשחק כשקייזר עם חסימה ענקית, מנע מאדאמס להחזיר את היתרון לירושלים והכדור עבר לחולון. מגי נעצר בעבירה, קלע שתיים וקבע 78:75.

מייקל קייזר טיירוס מגי צילום דני מרון מנהלת הליגה

משחק מצוין לצידו של רגלנד- קייזר ומגי. צילום: דני מרון, מנהלת הליגה

חולון עצרה את ירושלים עם עבירה שהורידה את התוצאה ל- 78:77 ובהתקפה האחרונה של חולון מגי עם 2 מדויקות מהקו קבע 80:77. ירושלים ניסתה שלשה שתכפה הארכה, אבל הכדור האחרון של אדאמס, לא פגע בכלום והמשחק הסתיים!

מייקל קייזר רפי מנקו טיירוס מגי הפועל חולון צילום דני מרון מנהלת הליגה

קייזר, מנקו ומגי, חוגגים עלייה לגמר הפלייאוף- צילום: דני מרון, מנהלת הליגה

השחקנים הסגולים חגגו דקות ארוכות על הפרקט כשמהצד השני, שחקני הפועל נראו בהלם מהגמר שחמק להם מהידיים ומיררו בבכי. ביציע העליון של הארנה, מאות מאוהדי חולון לא ידעו את נפשם מרוב אושר ותוך זמן קצר היו בודדים בארנה שהתרוקנה מאלפי האדומים שסיימו את העונה. 

ביום שני הקרוב בהיכל "היובל" בהרצליה- חולוניה תתחיל את סדרת הגמר השלישית בתולדותיה, הפעם מול מחזיקת גביע המדינה, זאת שהדיחה את מכבי תל אביב בשלב חצי הגמר ומי שעל הנייר היא הקבוצה הטובה בישראל. ולמרות כל הנאמר, חולון כבר ניצחה השנה בהרצליה ותעשה הכל בשביל להפוך גם את ה"נייר" הזה, לקונפטי של חגיגות בסגול!

  גיא פניני צילום דני מרון מנהלת הליגה

שאגת הניצחון של הקפטן- צילום: דני מרון, מנהלת הליגה

(רועי אסף)

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-24 at 18.20.01_d1a27e48

ראשון לציון: מי ראה את ציונה?

תפריט נגישות