n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולוניה, בוקר טוב יא אלופים!

חולוניה, בוקר טוב יא אלופים!

חולוניה עשתה את זה! אמש (חמישי) בשעה 23:00, קפטן הקבוצה גיא פניני, הניף את הצלחת המוזהבת בהיכל הסגול, צלחת שסימנה את האליפות השניה בתולדותיה של האימפריה מחולון! אלפים חגגו בהיכל ובפארק הצמוד, עד לשעות הקטנות של הלילה והחגיגות הרשמיות עוד לפנינו!

הפועל חולון אלופה צילום עודד קרני מנהלת הליגה

הפועל חולון אלופה! האימפריה הסגולה עשתה את זה בפעם השנייה בתולדותיה 14 שנים אחרי הצלחת הראשונה שהונפה ביד אליהו!

בשעות הבוקר (שישי) דווח על רעידת אדמה שהורגשה בישראל, אין לנו ספק שהמקור שלה הוא בהיכל החולוני וברחבה בחוץ שרעדו במשך כל הלילה!

אי אפשר בלי כמה תקדימים היסטוריים: חולוניה זכתה באליפות אחרי שניצחה לראשונה בתולדותיה בסדרת גמר פלייאוף בניגוד לניצחון במשחק בודד שהביא לה את הצלחת הראשונה בשנת 2008. זהו התואר הראשון (מלבד הבלקנית) שחולוניה מניפה בבית שלה!

הסגולים סיימו את הפלייאוף עם הפסד אחד בודד דווקא בבית להפועל ירושלים, וזכו באליפות עם לא פחות מ-4 ניצחונות במשחקי חוץ במהלך הפלייאוף!

הפועל חולון אלופה קהל צילום רועי אסף

ים של אוהדים ממלאים את הפרקט בחולון- צילום: רועי אסף

במשחק האחרון בהחלט היא ניצחה את מחזיקת הגביע- בני הרצליה, שהייתה הפייבוריטית בתחילת הסדרה אחרי שהדיחה בחצי הגמר את האלופה היוצאת- מכבי תל אביב.

בניגוד למשחק בין שתי הקבוצות בחצי גמר הגביע שהסתיים בתבוסה צורמת, הפעם חולון הגיעה מפוקסת, דרוכה וחדורת מטרה. ההגנה של הסגולים צהובים שתסכלה את כוכבי הרצליה במשחק הראשון, עבדה אפילו טוב יותר במשחק השני ולמעט קמפ האורח שהציג משחק טוב, ההגנה החולונית הצליחה לנטרל אפילו את אונואקו שקלע 12 בלבד ולא הספיק לסיים את המשחק אחרי שיצא ב-5 עבירות.

חולוניה חגגה ניצחון ענק 90:74 והאוהדים שלא ידעו את נפשם מרוב אושר, פרצו בהמוניהם אל המגרש עם שריקת הסיום, מה שעיכב את טקס הענקת צלחת האליפות בחצי שעה. 

עוד לפני הנפת הצלחת, קיבל ג'ו רגלנד את תואר מצטיין הסדרה ומצטיין הפלייאוף אחרי שגם במשחק האחרון של העונה סיים כקלע המוביל עם 23 נקודות כשהוא מוסיף 7 אסיסטים. עוד קלעו: מגי 16, ג'ונסון 13, מנקו ודלטון 11 כל אחד, פניני 9, משגב 5 וקייזר 2. בשניות האחרונות של המשחק, גיא גודס שחגג אליפות ראשונה בתור מאמן, הכניס גם את אופק פוגלמן ועידו רומי הצעירים, לחוות את משחק האליפות מהפרקט.

ג'ו רגלנד טיירוס מגי הפועל חולון אלופה צילום עודד קרני מנהלת הליגה

רגלנד עם תואר המצטיין- צילום: עודד קרני, מנהלת הליגה

בסופו של דבר הגיע הרגע לו חיכו כל אנשי חולון מהשחקנים דרך הצוות המקצועי, ההנהלה וכמובן האוהדים. גיא פניני קיבל לידיו את הצלחת המוזהבת והניף את התואר היקר מכל לשמחת למעלה מ-5000 חיילים של הצבא הסגול!

הפועל חולון אלופה צילום עודד קרני מנהלת הליגה

הנפה היסטורית בהיכל הסגול- צילום: עודד קרני, מנהלת הליגה

כל מי שלא קשור לחולון, מיהר לפנות את הפרקט לטובת החגיגה הספונטנית של האוהדים שהשתלטו על המיקרופון והחלו להנחות בעצמם את המסיבה הגדולה של הערב. בין השירים, השמפנייה ואלפי תמונות הסלפי, גם נשמרה מסורת הקבוצה האלופה ונגזרו רשתות הסלים.

טיירוס מגי גוזר רשת הפועל חולון אלופה צילום עודד קרני מנהלת הליגה

טיירוס מגי גוזר את הרשת- צילום: עודד קרני, מנהלת הליגה

החגיגה הסגולה המשיכה החוצה אל הרחבה הגדולה מחוץ להיכל, שם רקדו ושרו אלפי אוהדים עד השעות הקטנות של הלילה. האירוע הספונטני לא יחליף את האירוע הרשמי שצפוי להתקיים בימים הקרובים (הודעה מטעם הקבוצה תצא בדף הפייסבוק ובאתר הרשמי), אליה יגיעו גם השחקנים עם זמרים אורחים וכמובן החברה החדשה- צלחת האליפות 2022 שבקרוב מאוד תתפוס את מקומה המכובד בין צלחת האליפות של 2008, הגביעים של 2009 ו-2018 וגם גביע הליגה הבלקנית שהונף בהיכל הסגול בעונה שעברה.

היינו כחולמים? אנחנו חולונים, ואנחנו אלופים! תודה רבה לך אימפריה סגולה!

צפו בגלריית תמונות ענקית של עודד קרני, צלם מנהלת הליגה

צפו בהנפת הצלחת, וידאו מתוך ערוץ הספורט

(רועי אסף)

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות