n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: 2 פעוטות ננעלו ברכב

חולון: 2 פעוטות ננעלו ברכב

האירוע התרחש בצהריי יום שישי האחרון ברחוב דוד אלעזר, הפעוטות חולצו בשלום על ידי כונני "ידידים" שהגיעו במהירות

כונן ידידים עם הפעוטות וההורים לאחר החילוץ- צילום ידידים סיוע בדרכים
כונן ידידים עם הפעוטות וההורים לאחר החילוץ- צילום ידידים סיוע בדרכים

ביום שישי האחרון בשעות הלוהטות של הצהריים, התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות שני פעוטות, כבני שנתיים ושנה, שננעלו ברכב בשגגה לעיני הוריהם ברחוב דוד אלעזר בחולון.

עופרי ארדוש, ליאור לוי, בנימין בונן ואיציק קחלון, כונני סניף חולון, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם, חילצו המתנדבים את הפעוטות בשלום ובזריזות, מבלי לגרום כל נזק לרכב.

עופרי מספר: "קיבלתי את הקריאה בזמן שהייתי בדרכי לעבודה, שיניתי כיוון ונסעתי במהירות לכתובת. במקום כבר היו כוחות החירום שרצו לשבור את החלון, אך שיכנעתי אותם שאני אפתח. באמצעות הציוד הייעודי שברשותי חילצתי אותם במהירות כשהם בריאים ושלמים. ההורים שמחו והודו לי מאד, אין לי מילים להגיד על הארגון הנפלא הזה. מבירור המקרה עולה, כי הפעוטות ננעלו ברכב כתוצאה מנעילה אוטומטית".

בידידים שבים וקוראים להורים לשאת עמם את מפתח הרכב תמיד ובמקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות