n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: תקפו שוטרים שהגיעו בעקבות תלונות על רעש

חולון: תקפו שוטרים שהגיעו בעקבות תלונות על רעש

אירוע חמור במהלך חג השבועות במהלכו הוזעקו שוטרים לדירת גן והותקפו על ידי מספר דיירים

משטרה. אילוסטרציה
משטרה. אילוסטרציה

ביום שישי, התקבלו במוקד 100 של המשטרה מספר שיחות של אזרחים אשר דיווחו על רעש חריג של מוזיקה. שוטרים שהגיבו לדיווחי האזרחים איתרו מסיבה רועשת בגינה של דירת מגורים , ברחוב דוד אלעזר בחולון.

השוטרים קראו לבעלי הבית אל מחוץ לדירה, שוחחו עימם והסבירו את לשון החוק הנוגע לעבירה שבוצעה. בד בבד ובעת שהשוטרים שוחחו עימם, הותקפו השוטרים בכך, שהושלכו לעברם ביצים מתוך גינת הבית. בתגובה לתקיפתם, נכנסו השוטרים לגינת הבית אלא שאז הם הותקפו על ידי חלק מהנוכחים וכן על ידי הכלב של בעלי המקום. בנוסף נגרם נזק לניידת משטרתית.

בעקבות התקיפה שני שוטרים נחבלו באורח קל וטופלו במקום. אישה, שככל הנראה נפלה במהלך ההמולה, פונתה לבית חולים וולפסון כשמצבה מוגדר קל (עפ"י גורמי רפואה).

המשטרה עצרה ארבעה חשודים בגילאים שונים ( 19-46, חולון ) בחשד לתקיפת שוטרים. העצורים הובאו לתחנת המשטרה לצורך חקירתם.

ממשטרת ישראל נמסר: "המשטרה תפעל ביד קשה כלפי כל גילויי אלימות ולא כל שכן, גם כלפי מי שיעז לנהוג באלימות נגד שוטרים המבצעים תפקידם למען שלום ובטחון הציבור".

(תמונת אילוסטרציה: דוברות משטרת ישראל)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות