n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: שתי שריפות בשתי זירות שונות במהלך הלילה

חולון: שתי שריפות בשתי זירות שונות במהלך הלילה

לוחמי האש פעלו בשריפה שפרצה במוסך ברחוב רבי עקיבא ובבית פרטי ברחוב הסנהדרין

כבאי שריפה צילום דוברות כבאות והצלה

במהלך הלילה פעלו ארבעה צוותים בפיקוד מפקד המשמרת רב רשף איתן גולדנברג בשריפה שפרצה במוסך ברחוב רבי עקיבא בחולון. לוחמי האש שהגיעו למקום דיווחו מיד עם הגעתם על שריפה במוסך ומספר כלי רכב הבוערים בתוכו. הצוותים החלו בפעולת כיבוי בעזרת קצף, ובמקביל מנעו את התפשטות האש לשאר חלקי המוסך. בסריקות שנערכו לא הבחינו במעורבות של לכודים או נפגעים.

  שריפה מוסך צילום דוברות כבאות והצלה

עוד הלילה, בשעה 4:42 לפנות בוקר התקבלו מספר קריאות במוקד 102 של מחוז דן על שריפה של בית קרקע ברחוב הסנהדרין בחולון. ארבעה צוותי כיבוי וחילוץ בפיקוד מפקד המשמרת רב רשף איתן גולדנברג שהוזנקו למקום האירוע, דיווחו בהגעתם על בית קרקע שבוער קליל.

שריפה צילום דוברות כבאות והצלה

צילומים משתי השריפות- דוברות כבאות והצלה

מיד חתרו הצוותים למגע עם האש בעזרת מים וביצעו מספר סריקות במבנה לאיתור לכודים. במהלך הפעולה אותרו שני מיכלי 12 ק"ג בוערים, בפעולת כיבוי מבוקרת וזהירה קיררו לוחמי האש את המיכלים, ובעזרת גלאי גז ניטרו את ערכי הגז לכל אורך האירוע. הודעה על כך נמסרה לחברת הגז לצורך הגעת טכנאי.

האירוע הסתיים ללא נפגעים בנפש וחוקר דלקות זומן לבדיקות נסיבות פרוץ הדליקה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת צקלאקה צילום דוברות משטרת ישראל

זה היה מהיר: נעצר חשוד בתקיפת החייל ברמת גן

תפריט נגישות