n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: שנת הלימודים נפתחה (כמעט) ללא תקלות

חולון: שנת הלימודים נפתחה (כמעט) ללא תקלות

למרות ההגבלות, למרות המסיכות ולמרות הבדיקות, שנת הלימודים הייתה מרגשת כתמיד. בבית הספר שמיר התגלתה מורה מאומתת לקורונה והתלמידים נשלחו לבידוד

בדרך לבית הספר – צילום עיריית חולון
ראש העיר מוטי ששון עם התלמידים הנרגשים- צילום: עיריית חולון

כ-40,000 תלמידים פתחו הבוקר את שנת הלימודים בחולון בהתרגשות ובשמחה. התלמידים והתלמידות התרגשו לחזור למוסדות החינוך ולפגוש את חבריהם ואת הצוותים החינוכיים. בבתי הספר ובגנים חיכו לתלמידים קבלות פנים חגיגיות שהכינו לכבודם הצוותים עם בלונים בכניסה, שלטי ברכה לילדי א' ומוזיקה.

שנה טובה לילדי א בשער האריות צילום עיריית חולון

כמדי שנה, וגם הפעם במתכונת מצומצמת, סיירו ראש העיר מוטי ששון, מנכ"ל העירייה ארז ניסים, ראש מינהל החינוך אריאלה קידר ובכירים ממינהל החינוך במספר בתי ספר והתרשמו ממוכנותם, שוחחו עם הצוותים ואיחלו לתלמידים הצלחה ובריאות.

בכירי העירייה ומנהל קמפוס קריית שרת – צילום עיריית חולון

הבוקר נפתח בבית הספר היסודי שמיר בקריית אילון, שם פגשו בחצר את ילדי א' והוריהם הנרגשים ואיחלו להם הצלחה. משם המשיכה המשלחת לבית ספר יסודי נוסף, בי"ס שער האריות בקריית שרת, והתרשמו מהשיפוץ שעבר בית הספר ובמיוחד מהספרייה החדשה.

ספריה בשער האריות 2 צילום עיריית חולון בית ספר שער האריות לאחר צביעה – צילום עיריית חולון

בקריית החינוך הראל בני עקיבא שבג'סי כהן שוחח ראש העיר עם התלמידים בכיתה ומשם המשיכה המשלחת לבית הספר שחקים לחינוך מיוחד לבני נוער וברכה את אנשי הצוות על עבודת הקודש שהם עושים. הביקור נחתם בביה"ס השש שנתי ק"ש שבו נפגשו עם המנהל החדש ואיחלו לו הצלחה.    

שלום כיתה א' בבית ספר שמיר צילום עיריית חולון  

ולמרות כל זאת, בשעה 10 בבוקר קיבלו הודעה הורי התלמידים לאחת הכיתות בבית הספר "שמיר" ובה התבקשו להגיע ולאסוף את ילדיהם אחרי שהתגלה כי אחת המורות מאומתת לקורונה. הילדים, נאלצו להיכנס לבידוד של עשרה ימים בטרם ישובו אל ספסל הלימודים.  

       מפגש עם תלמידי הראל צילום עיריית חולון תלמידי הראל עם ראש העיר צילום עיריית חולון

צילומים: עיריית חולון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת צקלאקה צילום דוברות משטרת ישראל

זה היה מהיר: נעצר חשוד בתקיפת החייל ברמת גן

תפריט נגישות