n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: שני פצועים בשריפה בנאות רחל

חולון: שני פצועים בשריפה בנאות רחל

השריפה פרצה בדירה ברחוב הגר"א פינת אברבנל, הפצועים הם גבר בן 40 ונערה בת 13

שריפה בניין אש כיבוי צילום תיעוד מבצעי מדא
צילום ארכיון: תיעוד מבצעי מד"א

 

בשעה 07:44 (יום רביעי), התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון ובמוקד 102 של מחוז דן, על שריפה בדירת מגורים בבניין בן 4 קומות ברחוב אברבנאל פינת הגר"א בחולון עם לכודים במקום.

חמישה צוותים ומנוף גבהים הוזנקו לאירוע ובהגיעם הבחינו הלוחמים במוקד הבעירה ולשונות האש שיצאו מהחלונות בקומה השלישית מתוך ארבע.

לוחמי האש חדרו למבנה והחלו בסריקות לאיתור הלכודים, בקומה השלישית בדירה סמוכה לדירה הבוערת אותרה נערה כבת 13 שחולצה על ידי לוחמי האש והועברה להמשך טיפול רפואי.

לוחמי האש ביצעו כיבוי ופעולות לשחרור עשן הנחו את הדיירים מהקומה הרביעית להסתגר בבתיהם מאחר וחדר המדרגות אפוף עשן, וביצעו סריקות נוספות לשחרור עשן ופעולות לכיבוי סופי. חוקר דליקות הגיע אל מקום האירוע.

  שריפה בניין כיבוי אש צילום דוברות כבאות והצלה לישראל

הבניין הבוער בחולון- צילום: דוברות כבאות והצלה לישראל

חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח 2 פצועים, בהם גבר כבן 40 במצב בינוני עם כוויות ושאיפת עשן לבי"ח אסף הרופא ונערה כבת 13 במצב קל עם שאיפת עשן לבי"ח וולפסון.

כבאי לוחם אש כיבוי שריפה צילום דוברות כבאות והצלה לישראל אב ותינוקת מפונים מהבניין- צילום דוברות כבאות והצלה לישראל

לוחם האש בפעילות בבניין ואב וביתו התינוקת מפונים – צילום: דוברות כבאות והצלה לישראל

אלעד חכים חובש באיחוד הצלה סיפר: "הענקנו סיוע ראשוני לגבר כבן 40 שחולץ ע"י צוותי הכיבוי כשהוא סובל מכוויות ושאיפת עשן ובמצב בינוני. כמו כן הענקנו סיוע לנערה שחולצה ע"י צוותי כיבוי כשהיא סובלת מבעיות נשימה עקב שאיפת עשן. לאחר מכן היא פונתה לבית החולים כשמצבה בשלב זה מוגדר קל עד בינוני".

שריפה בניין אש כיבוי צילום תיעוד מבצעי מדא

צילום מזירת האירוע: תיעוד מבצעי מד"א

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות