n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון שוב מצטיינת במדד הרשויות המקומיות השקופות לתושביהן

חולון שוב מצטיינת במדד הרשויות המקומיות השקופות לתושביהן

בפעם השלישית ברציפות קיבלה חולון את הציון המקסימלי 100% במדד הרשויות המקומיות השקופות לתושביהן. כך קובעת עמותת שקיפות בינלאומית ישראל (שבי"ל)

100 ב- 2019 שקיפות

יחד עם חולון חולקות את המקום הראשון גם הרשויות: אור יהודה, אשדוד, הרצליה, כפר סבא, מגדל העמק, עכו, עפולה, קריית ביאליק, ראשון-לציון, רעננה ומודיעין.

עמותת שבי"ל מקיימת מזה 13 שנים את מדד השקיפות באתרי הרשויות המקומיות, ומדד 2021 בחן את שקיפות המידע של 76 ערים בישראל עפ"י 109 קריטריונים.

המטרה לבחון את הנגישות ואת זמינות המידע באתר האינטרנט של הרשות המקומית ולהוות כלי בידי הרשויות להגברת השקיפות בנושאים השונים.

המדד כולל תחומי שקיפות נרחבים, ביניהם בתחומים של תכנון ובנייה, רישוי עסקים, מכרזים, תקציב, רכש, סביבה וחירום, כמו גם שקיפות המידע בפרוטוקולים של ישיבות מועצת העיר, ועדות התכנון והבנייה ועוד.

מוטי ששון, ראש העיר: "זוהי תעודת כבוד לעירייה ולעובדיה שעושים מאמצים רבים להבאת המידע הדרוש לידיעת התושבים ואני גאה על כך שחולון מובילה בארץ בתחום זה.

עיריית חולון תמשיך להעניק שירות מצוין לתושביה, תוך יידוע כלל הציבור בכל מה שנעשה בעיר במגוון האמצעים. מידע שקוף ונגיש תורם להגברת אמון הציבור ברשות ולהשתתפותו בקידום האינטרס הציבורי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת צקלאקה צילום דוברות משטרת ישראל

זה היה מהיר: נעצר חשוד בתקיפת החייל ברמת גן

תפריט נגישות