n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: ראש הממשלה ביקר את הפצועים בוולפסון

חולון: ראש הממשלה ביקר את הפצועים בוולפסון

בנימין נתניהו הגיע בשעות הצהריים (יום רביעי) אל המרכז הרפואי בחולון, חיזק את צוותי הרפואה וביקר בין היתר את הילדה אוריין שנפצעה קשה בנפילת הטיל אתמול בחולון

בנימין נתניהו ענת אנגל יואב קיש צילום דוברות וולפסון
ראש הממשלה בנימין נתניהו, סגן שר הבריאות יואב קיש ומנכ"לית וופלסון- ד"ר ענת אנגל. צילום: דוברות וולפסון

ראש הממשלה בנימין נתניהו, הגיע היום לביקור במרכז הרפואי וולפסון בחולון כשהוא מלווה בסגן שר הבריאות- ח"כ יואב קיש. נתניהו הגיע לבקר את הפצועים מליל אמש שעדיין מאושפזים בוולפסון ובין השאר את הילדה אוריין בת ה-3.5 שנפצעה באופן קשה מפגיעת הרקטה באוטובוס ברחוב סוקולוב.

במהלך הלילה לאחר ניתוח מורכב, יצאה הילדה מכלל סכנה ומצבה התייצב. נתניהו: "הגעתי לכאן לבית החולים וולפסון, לבקר את אוריין, ילדה קטנה בת 3 שנפצעה, פצע שהיה יכול להיות אנוש ובעזרת עבודה נפלאה של אנשים במקום והרופאים כאן, היא ניצלה. לידה שכב ילד מטופל מעזה וזה מראה לכם את כל ההבדל בין בני התרבות לבני החושך. אמרתי אתמול שבני החושך- הטרוריסטים של החמאס והג'יהאד האיסלמי דמם בראשם. לפני שעה קלה חיסלנו מפקדים בכירים במטה הכללי של החמאס, כולל מח"ט עזה וגם מפקדים אחרים וזוהי רק ההתחלה. אנחנו נכה בהם מכות שהם לא חלמו עליהם."

מנכ"לית המרכז הרפואי 'וולפסון', ד"ר ענת אנגל: "הנהלת המרכז הרפואי וולפסון מודה לראש הממשלה על ביקורו ותמיכתו בעובדי בית החולים המסורים וחיזוק ידיהם של המטופלים. ידע ראש הממשלה וידע הציבור כולו כי בית החולים ערוך לכל תרחיש, אנחנו הגב שלכם.

בהמשך לאירועי אמש; הצוותים המסורים שלנו טיפלו בעשרות פצועים ונפגעי הלם, ביניהם ארבעה במצב קשה – ואנו נלחמים על חייהם. צוות המנתחים שלנו הצליח לייצב את מצב הפצועים, ביניהן ילדה בת 5 שהצוותים הרפואיים בוולפסון הצליחו להציל את חייה ובמהלך ניתוח תוקן עורק מרכזי וגדול שיצא מבית החזה ונפגע על ידי רסיס וסיכן מאד את חייה – כרגע היא בטיפול נמרץ יציב ומצבה יציב. הנהלת ביה"ח מבקשת להביע את הערכתה לכלל הצוותים שהשתתפו ומשתתפים באירוע. אנו נערכים למצב לחימה מתמשך, ויחד עם זאת ממשיכים להתנהל כבשגרה ככל שניתן".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות