n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: קשישה נספתה בשריפה בבניין מגורים

חולון: קשישה נספתה בשריפה בבניין מגורים

כוחות מד"א קבעו את מותה של הקשישה ופינו אל בית החולים שלושה פצועים קל בעקבות שאיפת עשן בשריפה ברחוב המעלות

שריפה בניין קטנוע צילום תיעוד מבצעי מדא
הדירה הבוערת ברחוב המעלות- צילום: תיעוד מבצעי מד"א

בשעה שתיים בצהריים (יום רביעי) התקבל דיווח על שריפה בבניין דירות ברחוב המעלות 20.

למקום הוזנקו ארבעה צוותים ומנוף גבהים למקום האירוע. בהגיעם זיהו לוחמי האש לשונות אש שיוצאים מדירה בקומה שלישית ועשן סמיך שמילא את חדר המדרגות.

בתום כיבוי השריפה וכניסת כוחות ההצלה לסריקה אחר לכודים, אותרה באחת מהדירות בבניין אישה כבת 80 מחוסרת הכרה עם כוויות קשות. לאחר בדיקות רפואיות פראמדיקים של מד"א קבעו את מותה. בנוסף חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח שמיר-אסף הרופא 3 נפגעים במצב קל.

פראמדיק מד"א אייל רוט וחובש רפואת חירום במד"א גיא סלמן סיפר: "כשהגענו למקום ראינו אש ועשן כבד עולים מתוך חלונות הדירה. 3 פצועים במצב קל שיצאו מהבניין כשהם סובלים משאיפת עשן טופלו באמבולנסים של מד"א בחמצן ופונו במצב יציב לבי"ח. במקביל לפעולות הכיבוי של לוחמי האש קיבלנו דיווח על אישה שאותרה מחוסרת הכרה באחת מהדירות, נכנסנו לדירה עם ציוד רפואי מיד כשהיה ניתן אבל לצערנו היא הייתה ללא סימני חיים וסבלה מכוויות קשות ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה."

מפקד האירוע להב מורן פקס:״ בהגיענו למקום האירוע זיהנו להבות ועשן כבד שמילא את הבניין. במהלך הסריקות ופעולות הכיבוי חולצו שלושה לכודים במצב קל ופונו להמשך טיפול בבית החולים. לצערנו אותרה אישה כבת 80 ללא רוח חיים.

שוטרי מרחב איילון בשיתוף עם אנשי כבאות והצלה, פתחו בבדיקת נסיבות הדליקה בדירה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת צקלאקה צילום דוברות משטרת ישראל

זה היה מהיר: נעצר חשוד בתקיפת החייל ברמת גן

תפריט נגישות