n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: פסטיבל צלילי ילדות לילדים ולמשפחות חוזר לאולמות

חולון: פסטיבל צלילי ילדות לילדים ולמשפחות חוזר לאולמות

שנתיים לאחר שפסטיבל צלילי ילדות נערך במתכונת היברידית בהתאם להנחיות הקורונה, השנה הוא חוזר לאולמות. במסגרת הפסטיבל יעלו הפקות מיוחדות בסגנונות מוזיקליים שונים

צילום: לירון כהן
צילום: לירון כהן

זוהי השנה ה- 21 בה יתקיים הפסטיבל ולראשונה הופקדה מלאכת ניהול התוכנית האמנותית על הצ'לנית, הזמרת והמוסיקאית מאיה בלזיצמן. במסגרת הפסטיבל יעלו הפקות מיוחדות וחדשות בסגנונות מוזיקליים שונים: החל ממוזיקה קלאסית, דרך הביטלס, מוזיקת ג'אז ומוזיקת עולם בהשתתפות אמנים רבים: מאור כהן, קרולינה, דני סנדרסון, מיקי קם, דני רובס, דרור קרן ועוד.

בין המופעים שיעלו:

 100 שירים ראשונים: מופע משירי הילדים האהובים מכל הזמנים עם: שי צברי, נעם קליינשטיין, אבי גרייניק, שירן הוברמן ומאיה בלזיצמן ואנסמבל סולני תל אביב ומקהלת בת קול הצעירה.

יוצא מן הכלל: מיקי קם והאורקסטרה: תזמורת הג'אז הישראלית במסע קצבי אל העולם הקסום של הג'אז

גם הביטלס היו ילדים: סיפורם של הביטלס במילים ובצליליםדרור קרן יספר ודני רובס ישיר את סיפורם של ארבעה ילדים שונים ומיוחדים מליברפול שלפני 60 שנה שינו את העולם ושברו את כל השיאים המוזיקליים.  ג'ון המרדן והשנון, פול החרוץ והאוהב, ג'ורג' החכם והשתקן, ורינגו הנדיב והמתוק . יחד גדלו בשכונות העניות של ליברפול חוו מחסור ותקוות גדולות, כתבו ושרו את השירים הכי יפים בעולם והפכו למוסיקאים הכי מצליחים, מפורסמים ופורצי דרך אי פעם.

דני סנדרסון- הופעה מיוחדת לכל המשפחהסטנד –אפ ורוקנרול בחיוך אחד: סנדרסון בהופעה מיוחדת, אנרגטית, מצחיקה ומרגשת עם מיטב הלהיטים מכל הזמנים מהרפרטואר העצום שלו, של כוורת, גזוז ודודה, מערכונים לילדים ולהקה שמנגנת רוקנרול.

 כוכב הילדים מאור כהן, קרולינה ולהקת בום פם, בשיתוף פעולה כיפי. יחד כתבו, הלחינו והפיקו אלבום יוצא דופן לילדים,

הפרויקט מלווה בקליפים מבית הופ קטנטנים אלבום וספר שיצא בכל חנויות הספרים.

בטהובן ואליז: הצגה מוזיקלית קאמרית של התיאטרון הארצי לילידם ולנוער לציון 250 שנה להולדתו של המלחין לודוויג ואן בטהובן. זהו סיפור על חברות חוצת גילאים, על קשר הנרקם בין הדור הצעיר והדור המבוגר. על הקול הפנימי שלא נעלם גם כשהאוזניים מפסיקות לשמוע, כפי שקרה לבטהובן, ושאם מקשיבים לו היטב, אפשר להתגבר על כל מכשול.  ההצגה עוברת דרך תחנות חייו של בטהובן ומשלבת יצירות מפורסמות פרי עטו ונגינה חיה. שחקנים: אלכסה לרנר, אלון לשם.

מרקש אקספרס לילדים! מיטב שירי הילדים בעיבודים אוריינטליים  להקת מרקש אקספרס מופיעה מזה שנים ומיטיבה לחבר בין המוזיקה הים תיכונית לבין המרוקאית והאנדלוסית, דרך שאנסונים צרפתיים ומוזיקה ערבית קלאסית.  הפעם – מעלה הלהקה מופע מיוחד לכל המשפחה המציג את מיטב שירי הילדות המוכרים והאהובים בעיבודים אוריינטליים חדשים וסוחפים.

פטר והזאב: המעשייה המוזיקלית המפורסמת של סרגיי פרוקופייב חוזרת לבמה בעיבוד מקורי לחמישיית כלי נשיפה ובלבוש חדש וצבעוני המשלב מוזיקה, משחק ותנועה עם אביזרים. הנגנים מציגים את הסיפור והשתלשלות האירועים הדרמטית – עד לסוף הטוב… תוך כדי הנגנים יכירו לקהל הצעיר את כלי הנגינה.

מאיה בלזיצמן, מוזיקאית והמנהלת האמנותית של פסטיבל צלילי ילדות בתיאטרון חולון: "בעיניי, עצם החשיפה לסגנונות מוזיקה שונים ומגוונים יכולה לפתוח את הראש והדמיון של הילדים וליצור אצלם עולמות חדשים ומרתקים. מבחינתי, אם ילד אחד יצא מאחת ההופעות ויגיד להוריו שהוא רוצה ללכת ללמוד מוזיקה, אני את שלי עשיתי".

הפסטיבל יתקיים בתיאטרון חולון בין 19 – 21 בדצמבר

הכניסה לפסטיבל מותנית בעטיית מסכה ובהצגת תו ירוק/בדיקת קורונה שלילית בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות