n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: פוענח תיק התקיפה המינית

חולון: פוענח תיק התקיפה המינית

המשטרה פענחה את תיק התקיפה המינית של קשישה כבת 83 במתחם הדיור הציבורי בת"א הודות לסוכריה שהשאיר החשוד, תושב חולון- בזירה

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל
צילום ארכיון- דוברות משטרת ישראל

המשטרה פתחה בחקירה לפני כשבוע וחצי עם קבלת דיווח בדבר חשד לתקיפה וניסיון אונס של קשישה כבת 80 השוהה במתחם דיור ציבורי לקשישים בעיר.

עפ"י החשד, אלמוני נכנס למבנה וגרר את הקשישה אל מיטתה, תוך שהוא רוכן מעליה וסותם את פיה בידו, אולם נמלט מהמקום בזכות תושייתה של הקשישה אשר צרחה והצליחה להניס אותו מחדרה.

בתוך כך, שוטרי מרחב יפתח הגיעו לזירה מיד עם קבלת הדיווח והחלו בביצוע פעולות חקירה ואיסוף ראיות מהזירה, לרבות איתור מצלמות אבטחה, נטילת דגימות פורנזיות על ידי חוקרי הזיהוי פלילי ותחקור ראשוני של הקורבן, לצד סריקות נרחבות אחר החשוד בשטח.

כאמור, במהלך הסריקות איתרו השוטרים את החשוד – תושב חולון בשנות ה-40 לחייו ועצרו אותו לחקירה בתחנת השכונות בסיומה נכלא ומעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט, כאשר בהתאם לממצאיה תוגש הבוקר לבימ"ש השלום בת"א הצהרת תובע נגד החשוד בחשד לביצוע עבירות המין, לרבות חשד להפצת מחלה .

בימים הקרובים צפויה הפרקליטות להגיש נגד החשוד כתב אישום ובקשה להמשך מעצרו עד תום ההליכים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות