n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: עורכי הדין יעניקו שירות בחינם

חולון: עורכי הדין יעניקו שירות בחינם

עורכי דין המתמחים בהתחדשות עירונית יעניקו ידע וכלים משפטיים לתושבי העיר חולון ללא עלות

מוטי ששון עורכי דין צילום עיריית חולון
עו"ד עמית בכר יו"ר מחוז תל-אביב, לשכת עורכי הדין; ראש העיר מוטי ששון; עו"ד איתמר פנץ, סגן יו"ר מחוז תל-אביב בלשכת עורכי הדין ויו"ר הוועדה להתחדשות עירונית בלשכה

במסגרת שיתוף פעולה בין מחוז תל אביב של לשכת עורכי הדין לבין המינהלת להתחדשות עירונית חולון, יעניקו עורכי דין המתמחים בהתחדשות עירונית ידע וכלים משפטיים לתושבי העיר חולון – ללא עלות.

כך יוכלו עורכי הדין, הלוקחים חלק בפרויקט ומחוז תל אביב, להרחיב את מעגלי ההשפעה של החברים בו בקרב הקהילה המקומית ובקרב חברי הלשכה המקצועית.

במסגרת הסיוע יעביר מחוז תל אביב הרצאות לתושבי חולון במרכזים הקהילתיים ויארגן פגישות בין התושבים לבין עורכי הדין. שאיפת המחוז היא, שתושבי העיר ירגישו את מעגלי התמיכה העומדים לרשותם באמצעות שיתוף הפעולה הזה.

יו"ר מחוז תל אביב של לשכת עורכי הדין, עו"ד עמית בכר: "אחרי שראינו את הצלחת הפרויקט בתל אביב ובת ים, אנו שמחים על הגדלת הפעילות, מתוך הבנה לחשיבות הרבה שלה בקרב התושבים. אנו גאים לקחת חלק ולספק את הכלים והחיבורים הנדרשים לעורכות ועורכי הדין של המחוז ועבור הקהילה המקומית שלנו".

את שיתוף הפעולה מוביל עו"ד איתמר פנץ, סגן יו"ר לשכת עורכי הדין מחוז תל אביב וראש הוועדה להתחדשות עירונית: "חשוב לנו בלשכה שהציבור יפגוש גם את הפנים היפים של עורכי הדין במסגרת המעורבות בקהילה, פרויקט כה הוא הזדמנות טובה בעבור כולם.

כל פרויקט התחדשות עירונית כולל בתוכו גם מימד קהילתי שמחייב הכוונה, ידע ובטחון בתהליך המורכב הזה, אני בטוח שעורכי הדין שייקחו חלק בפרויקט ידעו לספק סיוע בגיבוש כל אחד מההיבטים החשובים האלה ושהתושבים יצאו מחוזקים ובטוחים בהחלטותיהם. אנו שמחים מאוד על ההזדמנות שניתנה לנו לפעול בעבור התושבים ובעבור עורכי הדין".

ראש המינהלת להתחדשות עירונית להתחדשות עירונית חולון, לירן אדרי: "במסגרת שיפור השירות של המינהלת להתחדשות עירונית עבור תושבי העיר חולון, אנו שמחים ומברכים על שיתוף הפעולה אשר יעניק תכנים מקצועיים ויסיע לתושבי העיר להסיר חששות ופחדים הנובעים מחוסר ידע. שיתוף הפעולה מהווה יריית פתיחה למגוון רחב של הכשרות וקורסים אותם מתכננת המינהלת לכלל תושבי העיר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות